וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפספוס, בהפועל באר שבע מבינים: "כדאי להשאיר את רוב הסגל"

31.5.2020 / 6:43

הדרומיים יצאו מטדי בתחושת החמצה, אבל עם אופטימיות לעתיד: "יש עם מי לצאת למלחמה". אקולטסה רוצה להישאר, אבל יש מכשול כלכלי

התגובות לאחר הפסדה של הפועל חיפה למכבי תל אביב/צילום: באדיבות הפועל חיפה

בווידאו: מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אחרי ההפסד למכבי תל אביב

תחושת החמצה בהפועל באר שבע אחרי ה-1:1 אמש (שבת) בטדי מול בית"ר ירושלים. במועדון הרגישו שיכלו לחזור הביתה עם שלוש נקודות אחרי ששיחקו טוב, הובילו ונותרו ביתרון מספרי אחרי ההרחקה של אנטואן קונטה. היכולת הטובה של השחקנים אפילו הפתיעה קצת את ראשי המועדון מאחר שבמשחקי ההכנה, לא הציגה הפועל באר שבע יכולת גבוהה וניכר היה שהשחקנים טרודים יותר בעתידם הכלכלי מאשר במטרות המקצועיות של הקבוצה. "השחקנים הוכיחו שיש עם מי לצאת למלחמה. לא במקרה אנחנו אומרים שצריך להשאיר את רוב הסגל לעונה הבאה", אמר גורם במועדון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם תומר יוספי. דני מרון
סיבה לאכזבה, סיבה לאופטימיות. שחקני באר שבע אמש/דני מרון

לצד המשך העיסוק בקיצוץ החוזים לעונה הבאה, עניין אחד שדורש טיפול וסגירה מהירה הוא סוגיית אלטון אקולטסה. שחקן הכנף היה הטוב מבין שחקני הפועל באר שבע וכמו שהקבוצה רוצה להשאיר אותו, כך גם הוא רוצה להישאר בישראל ולא לשוב לבלגיה לסנט טרוידן אצלה הוא חתום לעונה נוספת. בקבוצה יצטרכו למצוא פיתרון מול הקבוצה וסוכנו של אקולטסה. הבעיה המשמעותית עליה כבר פורסם כאן היא שהפועל באר שבע התחייבה לשלם עבור רכישתו למעלה מחצי מיליון יורו. בימים רגילים של אלונה ברקת העסקה הזו כבר היתה נחתמת, אבל לאור המצב אין כרגע במועדון את הסכום הנדרש לרכישת הכרטיס. לכן יצטרכו כל הגורמים ובתוכם הפועל באר שבע וסוכנו של אקולטסה למצוא פיתרון כדי שהוא יוכל להמשיך במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully