וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גרובס: "צריך להתרכז בעצמנו". ג'וש כהן: "בטוח שנגיע מוכנים למכבי תל אביב"

30.5.2020 / 23:20

עוזר מאמן מכבי חיפה סירב להתייחס לפער הגדול ממכבי תל אביב: "לא היינו ברמה שלנו". השוער הוסיף: "קשה לחזור מפגרה ארוכה"

בלומפילד מבחוץ, שעות לפני המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה, פלייר/צילום: דוד רוזנטל

בווידאו: ההגעה לאצטדיון בלומפילד לפני פתיחת המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה

בהחלט ייתכן שמכבי חיפה יצאה הערב (שבת) ממירוץ האליפות. הירוקים נראו רע מאוד במשחק החזרה מפגרת הקורונה, הפסידו 2:1 להפועל תל אביב הצעירה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, וראו את מכבי תל אביב הראשונה מגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות. ביום רביעי ייפגשו השתיים הללו למשחק העונה, שיהיה גם משחק ההזדמנות האחרונה של הירוקים. מוטי ברשצקי (14) ועומר דמארי (69) עשו צדק, אולי במשחק הטוב ביותר של הפועל תל אביב העונה, מקסים פלקושצ'נקו רק צימק בשער נהדר (80).

"לא שיחקנו ברמה שלנו וזה עלה לנו בתוצאה", הודה עוזרו של מרקו בלבול פול גרובס, שעמד על הקווים בשל השעיית המאמן הראשי. "צריך להשתפר ולהתייחס לתחומים בהם לא היינו מספיק טובים היום. אני לא חושב שהיתה חסרה לנו אנרגיה. אנחנו בונים על החזקה בכדור, והיום זה לא קרה. בסופו של דבר זה היה משחק של מתפרצות וזה מה שקרה. הדבר הכי חשוב הוא שנתרכז בעצמנו ונחזור לרמה בה היינו בעבר, האנרגיה, ההתלהבות. עדיין נותרו עוד הרבה נקודות בקופה, אבל הכי חשוב זה אנחנו".

שחקן מכבי חיפה, טרנט סיינסברי. לילך וייס רוזנברג
הפנים אומרות הכל/לילך וייס רוזנברג

השוער ג'וש כהן הוסיף: "היה משחק קשה והתוצאה מאכזבת. אנחנו יודעים שאנחנו יותר טובים ממה שהראנו היום. אנחנו מתכוונים להראות שאנחנו יכולים לחזור חזקים יותר ונעשה זאת עם נשחק ביחד. עשינו דברים יפים כאן וגם במגרשים אחרים ואנחנחו מתכננים לעשות זאת שוב".


כהן הוסיף: "קשה לחזור מפגרה ארוכה וגם חסרנו כמה שחקנים מפתח - משהו שאפשר היה לראות על המגרש. מכבי תל אביב? זה משחק ענק בשבילנו, אנחנו צריכים להגיע ולהופיע כמו ששיחקנו מוקדם יותר העונה. אנחנו קבוצה מצוינת וכולם בחדר ההלבשה יודעים את זה. אני בטוח שנגיע מוכנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully