וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "תענוג לראות את הקבוצה. המטרה היא גביע המדינה"

שביעות רצון אדירה בהפועל תל אביב אחרי הניצחון על מכבי חיפה עם הרכב צעיר. בוזגלו: "אי אפשר להשוות בין תחילת העונה לעכשיו"

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
כבר דואג להוריד את הילדים לקרקע. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון 1:2 על מכבי חיפה הערב (שבת) במורד הכרמל. האדומים חזרו מפגרת הקורונה הכפויה והארוכה עם פנים שונות. לצד שי אייזן ורז שלמה הצעירים שכבר הפכו מזמן לשחקני הרכב, הצטרפו הערב עמית מאיר ודורון ליידנר שערכו הופעות בכורה חלומיות בליגת העל, כשמהספסל מצטרפים בהמשך גם אילי טמם ואושר דוידה מהנוער.

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה בחוץ בפעם הראשונה מאז מרץ 2012 ואגב, אז בדיוק כמו היום, עומר דמארי היה בין הכובשים. כעת האדומים מתכוננים למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי, אבל בראש נמצא בעיקר משחק חצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי.

שחקן הפועל תל אביב, מאור בוזגלו. לילך וייס רוזנברג
בוזגלו תומך מהיציע/לילך וייס רוזנברג

ניר קלינגר אמר בסיום: "זו הייתה תקופה מאוד מאתגרת עבורנו. אנחנו אולי הראשונים שהתחילו לעבוד וזה ניכר בכושר הגופני של השחקנים היום. היה תענוג לראות את הקבוצה, למרות שהיו יכולים לעשות לי פחות כאבי ראש ולגמור את המשחק הרבה לפני. אני חייב להיות הגון ולהגיד שתכנית המשחק הייתה שונה, כי מכבי חיפה הייתה חסרה שלושה שחקנים מאוד חשובים. זו קבוצה אחרת לגמרי. מעל כולם היום היה לדעתי מוטי ברשצקי".

על ההרכב הצעיר אמר המאמן האדום: "צמחו תחתי המון שחקנים צעירים, גם במכבי תל אביב, גם באשדוד, גם בהפועל חיפה, אני מקווה שזו רק ההתחלה. אין ספק שהם נתנו פה הופעה טובה, אבל זו רק ההתחלה ואני רוצה לראות המשכיות. אם הם ישמרו על היכולת הזו גם בהמשך, הם יתפסו את מקומם. זו היתה החלטה של משה סיני ושלי, בגיבוי של ההנהלה, ואנחנו הולכים איתה עד הסוף - גם אם נשלם על זה. הצהרנו שהמטרה שלנו היא הגביע, הליגה היא פלפוטרמה נהדרת לראות את הצעירים האלה".

מאור בוזגלו, שחגג את השער עם קפיצה קלה ליציע, הסביר: "היתה לי תחושה שנכבוש וחשבתי על החגיגה הזו מלכתחילה. אנחנו משחקים בשביל הקהל, זה לא אותו משחק בלעדיו, אז השתדלתי להיות בשני הצדדים. באנו מאוד מוכנים, גם טקטית, ידענו שזה משחק שיכול לתת לנו הרבה כוח וביטחון להמשך. מגיע שאפו לצוות המקצועי, לשחקנים הצעירים, לכולם. אי אפשר להשוות את מה שהיה בתחילת העונה למה שקורה עכשיו. זה פלייאוף עם כל הגדולות אחרי המון שנים, צר לי שהקהל לא יוכל לחוות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully