וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום בלגרד זכתה באליפות סרביה עם 0:5 מול ראד

29 שנה בדיוק אחרי הזכייה שלה בגביע האלופות, הצליחה הקבוצה מבירת סרביה לזכות באליפות שלישית ברציפות ו-25 בסך הכול

אתר רשמי

הליגה הסרבית רק חזרה הערב (שישי) מהפסקת הקורונה וכבר הוכתרה שם אלופה. הכוכב האדום בלגרד, שהייתה זקוקה לניצחון מול ראד כדי להבטיח את התואר, הביסה אותה 0:5 וזכתה באליפות השלישית שלה ברציפות והשישית בסך הכול בסרביה. יחד עם אליפויות יוגוסלביה, יש לכוכב האדום 25 אליפויות. בזכות הניצחון וביטול הפלייאוף, הכוכב האדום הבטיחה את האליפות כשהיא עם 72 נקודות, 14 יותר מפרטיזן בלגרד וביברס נאתכו, לה נותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. האליפות הזו מגיעה בדיוק 29 שנה אחרי שהכוכב האדום זכתה בגביע האלופות אחרי דו קרב פנדלים מול מארסיי בגמר.

מירקו איבניץ' כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-24, סרג'ן באביץ' הכפיל כעבור שש דקות ואלכסה ווקאנוביץ' מצא את הרשת כדי לקבוע 0:3 בדקה ה-36. במחצית השנייה מילוש דגנק (57) ו-ווקאנוביץ' (82) השלימו את הניצחון ונתנו את האות לחגיגות של הקבוצה מבירת סרביה, שתשחק גם בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות ותנסה לעלות לשלב הבתים בפעם השלישית ברציפות. אגב, מאמנה של הכוכב האדום בלגרד הוא לא אחר מאשר כוכב לאציו, אינטר ונבחרת סרביה לשעבר דיאן סטנקוביץ', שהחל את הקריירה שלו כשחקן בקבוצה.

שחקני הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים את האליפות באצטדיון הריק/GettyImages

* באוסטריה זלצבורג טיילה בקלות לזכייה בגביע השביעי בתולדותיה עם 0:5 מול אוסטריה לוסטנאו מהליגה השנייה. דומיניק סובוסלאי ההונגרי הצעיר והכישרוני כבש את השער הראשון (19), דומיניק שטומברגר כבש שער עצמי כעבור שתי דקות ובמחצית השנייה נואה אוקאפור (53), מאג'יד אשימרו (65) וסקו קויטה (79) חגגו והובילו את קבוצתם לזכייה.

שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
שחקני זלצבורג חוגגים את התואר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully