וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמי אברהם: "כבר תהיתי אם החזרה לצ'לסי וכל המתח הזה שווים לי"

חלוץ הבלוז סיפר מה עבר אחרי החמצת הפנדל בסופרקאפ האירופי והתגובות הגזעניות: "בכיתי ואיבדתי את כל הביטחון, כלום לא הלך"

אתר רשמי

חלוץ צ'לסי טמי אברהם תיאר את החמצת הפנדל שלו בסופרקאפ האירופי והקללות הגזעניות שספג בטוויטר בעקבות כך כנקודה הנמוכה ביותר בקריירה שלו עד כה. החלוץ בן ה-22 החמיץ פנדל גורלי במשחק מול ליברפול, שניצחה בדו קרב, ומיד מירר בבכי. מיד לאחר מכן הוא החל להיות קורבן לקללות גזעניות של אוהדים שטענו שהוא לא מספיק טוב כדי לשחק בצ'לסי.

"בעונה שעברה באסטון וילה החמצתי פנדל אחד משמונה או תשעה שבעטתי, אז היה לי ביטחון", אמר אברהם לאתר הרשמי של צ'לסי, "אני זוכר שהלכתי לכדור והתחלתי להרגיש את הלחץ. אף אחד לא החמיץ עד אותה נקודה אז ידעתי שאני חייב לכבוש. ידעתי בראש מה אני רוצה לעשות כשהתחלתי לרוץ. לאחר מכן בחדר ההלבשה, כולם באו אליי ואמרו לי 'אל תדאג, זה קורה לשחקנים הגדולים ביותר', אבל לא רציתי לשמוע כלום".

טמי אברהם שחקן צ'לסי. GettyImages
אברהם אחרי החמצת הפנדל/GettyImages

אברהם המשיך ואמר: "רציתי שכולם יניחו לי לנפשי, בכיתי. איבדתי המון ביטחון. הצלחתי בהשאלות שלי מצ'לסי אבל כשחזרתי לצ'לסי זה לא עבד לי, לא הייתי מסוגל לכבוש את השער הראשון שלי, לא הייתי מסוגל לעשות שום דבר. בראש שלי כבר תהיתי אם זה היה שווה את כל הסטרס כי ספגתי התעללות בטוויטר, המון תגובות גזעניות, אנשים אמרו שאני לא מספיק טוב כדי לשחק בצ'לסי. זה היה הרגע הכי נמוך שלי בכדורגל".

אברהם התייחס להצלחה שלו מאז ואמר: "כחלוץ, אתה צריך להאמין בעצמך ושיהיה לך ביטחון. להיות מספר 9 של צ'לסי זה אומר שאתה נכנס לנעליים גדולות מאוד אז אתה צריך להאמין בעצמך ולדעת שאתה מסוגל לכבוש ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully