וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור ראקוצ'ביץ': "עתמאן שלח אותי לרוץ ביער וכלבי בר רדפו אחריי"

שחקנה לשעבר של אנאדולו אפס סיפר כיצד סדרת חינוך של מאמנו הטורקי דאז כמעט הסתיימה באופן טרגי: "זו הייתה סכנת חיים"

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר להתאמן

אנאדולו אפס כבר לא תזכה לסיים את מה שהחלה לאור ביטול עונת היורוליג, במהלכה הייתה הקבוצה הטובה במפעל. עם זאת, נראה שמעבר לכדורסל טוב, המועדון הטורקי מסוגל לנפק גם אירועי ביזאר משעשעים. למקרה הבא, לא היה חסר הרבה כדי שייגמר באסון.

שחקנה לשעבר של אנאדולו ונשיא איגוד הכדורסל בסרביה, איגור ראקובצ'ביץ' התראיין, לפודקאסט ELPA ותיאר שם התרחשות משעשעת כיצד ניסיון של ארגין עתמאן לחשל אותו גרם לו למצוא את עצמו בורח מפני כלבי בר.

שחקן אפס פילזן איגור ראקוצ'ביץ'. רויטרס
"אחד הכלבים התחיל לנבוח, ואז כל השאר הצטרפו והתחילו לרדוף אחריי". איגור ראקוצ'ביץ' במדי אנאדולו/רויטרס

"בזמן ששיחקתי באפס לא היו לי יחסים טובים ממש עם המאמן ארגין עתמאן", אמר הסרבי שסיים כמלך הסלים של היורוליג 3 פעמים. "בוקר אחד הוא שלח אותי לרוץ ביער בשבע בבוקר. היער היה במרחק של שעה וחצי מהעיר, כך שהייתי צריך לקום בחמש. ירד גשם זלעפות באותו יום. מאמן הכושר שהסיע אותי לשם אמר לי 'אל תרוץ, האדמה בוצית מידי', אבל אני סרבי, אז אמרתי לו שלא איכפתי לי ושאני עומד לרוץ".

"האדמה הייתה בוצית, זה היה נורא", נזכר ראקוצ'ביץ', שכיום מכהן כנשיא איגוד בכדורסל בסרביה. "לפתע ראיתי להקה של 10 או 12 כלבי בר באמצע השביל. הם עצרו כולם ביחד ולא זזו כשהם ראו אותי. לא ידעתי מה לעשות. תהיתי אם עליי להתסובב ולחזור, או להמשיך לרוץ כאילו אני לא פוחד. לבסוף החלטתי להמשיך לרוץ. אחד הכלבים התחיל לנבוח, ואז כל השאר הצטרפו והתחילו לרדוף אחריי. למזלי הצלחתי למצוא גבעה וסלע לטפס עליו, ולשם הם לא יכלו להגיע. זו הייתה סכנת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully