וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון סילבה חולם להילחם בקונור מקגרגור: "זה יהיה קרב היסטורי"

הלוחם הברזילאי בן ה-45, שניצח בקרב אחד בלבד מאז 2013, רוצה לפגוש את האירי בזירה: "משוכנע שמעריצים מכל העולם ישמחו לראות אותנו נלחמים"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון בן ה-53 מצהיר "חזרתי!"

עד לפני שנים לא רבות, אם היו שואלים חובב MMA מי הלוחם הגדול ביותר, הוא ללא ספק היה נוקב בשמו של אנדרסון סילבה. הלוחם הברזילאי, כיום כבר בן 45, נחשב לאגדה אמיתית בענף אומנויות הלחימה המשולבות, ולמרות שהיה נראה כי פרישתו קרובה מתמיד, הכריז "העכביש" כי הוא מוכן לשוב לזירה, מול לא אחר מאשר קונור מקגרגור, ככל הנראה לוחם ה-MMA המפורסם בכל הזמנים.

"יש לי הערכה עצומה לקונור", כתב סילבה בעמוד האינסטגרם שלו. "הוא ספורטאי נהדר ואני מאמין שאם נילחם האחד בשני, זה יהיה קרב היסטורי. לשנינו אין יותר מה להוכיח בספורט הזה, השגנו ועשינו כבר את הכול. אני בטוח שמעריצים מכל העולם ישמחו לראות אותנו בזירה, ומשוכנע גם שבארגון ה-UFC היו שמחים לקיים קרב שכזה. אם אלחם בו, אני חושב שזה יהיה מבחן גדול מאוד ליכולות שלי, גם בגילי המופלג".

יש לציין שהלוחם האירי וזה הברזילאי נלחמים במשקלים שונים, ולכן "העכביש" הציע שהשניים יילחמו במשקל שייקבע מראש, ככל הנראה עד 80 קילוגרם.

אנדרסון סילבה התאושש לאחרונה מפציעה בברך, אותה ספג במהלך הקרב האחרון שלו לפני כשנה. למעשה, הלוחם הברזילאי, שנחשב ללוחם הגדול אי פעם עד שאיבד את התואר שלו ב-2013, ניצח בקרב אחד בלבד מאז שכשל בהגנה על תוארו.

קונור לעומתו, נמצא במומנטום חיובי אחרי שניצח בקלות בקרב האחרון שלו את דונלד סרוני, תוך פחות מ-40 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully