וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חתמה על הסכם המסדיר את תנאי השחקנים בשל משבר הקורונה

במסגרת ההסכם, שחקנים שמרוויחים מעל 8,000 שקל בחודש יקבלו 70 אחוז משכרם בחודש יוני, ואם הקבוצה תעפיל לליגת העל הם יזכו לתוספת של 15 אחוז. המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ערך בדיקת פתע במתקן האימונים

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

ארגון השחקנים חתם על הסכם עם מכבי פתח תקוה, המסדיר את תנאי השחקנים על רקע משבר הקורונה והחזרה למשחקים.

בהסכם בין הצדדים אותו ניסח מטעם הארגון, עוה"ד יהב ארגמן, נקבעו הפרטים הבאים:

- במשכורת חודש יוני: שכר השחקנים המשתכרים עד 8,000 ₪ לא יופחת
- למשתכרים מעל 8,000 ש"ח יקוזזו בין 15% ל-30% שיוחזרו בחלקם במידה שהקבוצה תעפיל לליגת העל
- מענק הזכייה בגביע המדינה יחולק באופן שווה בין כל השחקנים
- לא יתבצע עוד קיזוז, מלבד בחודש יוני

מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף: "אני שמח שהגענו להסכם לאחר מו"מ הוגן עם הנהלת מכבי פתח תקוה. ראוי להדגיש את המעורבות הפעילה והחיובית של השחקנים בקבוצה, שכנציגם אני יודע עד כמה הם מקצוענים".

יו"ר חטיבת הספורט, ניר אלון: "זהו הבסיס הראוי להסכמים מקצועניים, שגם מספק שקט לשחקנים להתרכז בחזרה לפעילות. הקפדנו על פגיעה מצומצמת בשכר השחקנים, ובמיוחד במשתכרים שכר לא גבוה. זהו הבסיס להסכמים עם קבוצות נוספות, שמאפשר חזרה מסודרת לפעילות על רקע משבר הקורונה".

יו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון: "אני שמח על ההסכם וגאה שזה ההסכם הראשון בקרב הקבוצות המקצועניות בישראל, שמסדיר את החזרה לפעילות. הדבר שכעת אני רוצה יותר מכל הוא לשלם את המענקים על ההעפלה לליגת העל והזכייה בגביע".

אבי לוזון האיש החזק במועדון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מרוצה. לוזון/ברני ארדוב

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, ערך הבוקר (חמישי) בדיקת פתע במתקן האימונים של מכבי פתח תקוה כדי לבדוק מקרוב אם הקבוצה מקפידה לשמור על הנחיות התו הסגול ולוודא שכל הנחיות משרד הבריאות נשמרות.

הבדיקה, שנערכה יחד עם יו"ר המנהלת ארז כלפון והמשנה למנכ"ל ניר ינקלביץ, כללה סקירה של אבי לוזון לפעולות אותן עורך המועדון לשמירה על הוראות התו הסגול.

מכבי פתח תקוה באימון. אתר רשמי מכבי פתח תקוה,
מקפידים על ההנחיות. אימון מכבי פתח תקוה/אתר רשמי מכבי פתח תקוה

בכניסה למתחם נעשה לפרופ' גרוטו סיטורציה ובדיקות חום, שנמצאו תקינות. הפרופ' גרוטו התרשם מהבדיקות, מההקפדה על המסכות, ומהתנאים לקבלת התו הסגול. כמו כן, שוחח הפרופ' גרוטו עם רופא הקבוצה ד"ר עמית גלעד ודיבר עם השחקנים על חשיבות ההקפדה על ההנחיות לבידוד ביתי שקיבלו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully