וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "פגרת הקורונה השפיעה מאוד, מרוצה מהמוכנות שלנו"

28.5.2020 / 8:21

מאמן מכבי חיפה מוכן למשחק מול הפועל תל אביב בשבת: "משוכנע שהשחקנים שיחליפו את החסרים יעשו את העבודה. מי שיחסר באמת הוא הקהל"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת הפלייאוף העליון ביום שבת, כשתארח ללא קהל את הפועל תל אביב. "פגרת הקורונה השפיעה מאוד", הודה המאמן מרקו בלבול. "זו הפגרה הארוכה ביותר בכדורגל המקצועני. שלושה חודשים בלי משחק זה דרמטי. גם האימונים בלי מגע הם דבר לא פשוט. אבל זה לא השפיע רק עלינו, זה השפיע על כולם".

המאמן הירוק נשאל על התקופה שעברה על המועדון בחודשיים האחרונים ואמר: "עשינו את ההכנה הכי טובה שאפשר והכי מהירה שאפשר, תחת הנסיבות. אני מאוד מרוצה מהמוכנות של הקבוצה. נשארו לנו עשרה משחקים עד לסיום העונה. כל אחד מהמשחקים שנשארו הוא סופר חשוב עבורנו. הפועל תל אביב קבוצת פלייאוף איכותית עם סגל מצוין וכל קבוצה תבוא לנצח. אני משוכנע במאה אחוז שהשחקנים שיחליפו את אלה שחסרים, יעשו את העבודה כמו שצריך".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מוכן ומזומן. בלבול/ברני ארדוב

על היציעים הריקים שיהיו בחיפה אמר בלבול: "מי שייחסר לנו באמת יהיה הקהל הנפלא שלנו, שהוא הקהל הטוב ביותר בארץ ויש לו השפעה אדירה על המשחק שלנו. אני מאוד מקווה שנשמח אותם בבית ונשאיר את הנקודות אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully