וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי נרגש לקראת שובה של הליגה הספרדית: "כמו להתחיל עונה חדשה"

הפרעוש דיבר בספרד לקראת חזרתה של הליגה, ככל הנראה ב-11 ביוני: "נצטרך להתכונן היטב אחרי התקופה הזו. אני שומר על קשר עם החברים בזום"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

אחרי המתנה ארוכה, הכדורגל סוף כל סוף מתחיל לחזור. הליגה הגרמנית כבר חודשה, והיום (רביעי) הודיעו בספרד שגם הליגה המקומית תשוב לפעילות בקרוב - ב-11 ביוני, ותימשך עד ה-17 או ה-19 ביולי. מלבד חובבי הליגה הנרגשים, גם השחקנים עצמם, כולל הכוכבים הגדולים ביותר, סופרים את הדקות על לחידוש הליגה.

"זה ירגיש כמו להתחיל עונה חדשה", אמר ליאו מסי בריאיון בספרד. "מבחינה טכנית, מדובר באותה עונה, אבל לדעתי ההרגשה תהיה אחרת לגמרי. אמנם התאמנתי לבד בתקופה הזו ושמרתי על כושר, אבל זה לא אותו דבר כמו להתאמן עם חבריך לקבוצה. לכן, נצטרך להתכונן היטב ולהתאמן הרבה לפני חידוש הליגה, זאת כדי שנגיע מוכנים ככל האפשר למשחק הראשון".

"חשוב מאוד לשמור על קשר עם החברים לקבוצה בימים האלו", הוסיף מסי. "פעם בכמה ימים אנחנו עורכים ישיבה קבוצתית בזום ומדברים האחד עם השני. בכל מקרה, אף אחד מאיתנו, ובעצם אף אחד בעולם, לא תיאר לעצמו שזה מה שיקרה. שמעתי לא פעם על אפשרות שווירוס עולמי יתפרץ, אבל לא חשבתי שזה יגיע למימדים כאלו".

ליאונל מסי עם לוקאס ביגליה ב-2014. GettyImages
אולי ב-2022 זה יקרה. ביגליה ומסי/GettyImages

אם במסי עסקינן, הפרעוש השיג כמעט הכל בקריירה - עם דגש, למרבה הצער, על כמעט. אף שנחשב על פי רוב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, אם לא הגדול שבהם, לפרעוש עדיין חסר את התואר החשוב מכולם: זכייה במונדיאל.

האם זה יקרה בקטאר 2022? לוקאס ביגליה בהחלט מקווה שכן. "בדיוק סיימתי לצפות ב"ריקוד האחרון", סיפר הקשר האחורי, שפרש מנבחרת ארגנטינה לאחר האכזבה במונדיאל 2018. "זה היה נהדר. למדנו כל כך הרבה דברים על חיי היום-יום של ג'ורדן. ראינו אותו מתאמן, משחק, כל כך הרבה דברים. זה גרם לי לחשוב שבעוד כמה שנים, אולי נוכל לראות סרט דומה על התופעה שלנו.

"הסצנה שהכי הייתי רוצה לראות בעתיד היא כמו שג'ורדן חיבק את גביע ה-NBA, ובכה. הייתי רוצה לראות ככה את מסי עם גביע העולם. אני יודע מה תהיה המשמעות של זה עבורו ועבור העם הארגנטינאי".

ביגליה, ששיתף עם הפרעוש פעולה בשורות האלביסלסטה מ-2011 עד 2018, הוסיף ואמר: "למה אדם צריך לסבול כל כך הרבה? אחרי המכה שחטף במונדיאל האחרון, שאלתי את עצמי, 'למה?' זה נשאר איתי גם מחוץ למגרש. כואב לי לראות אותו סובל כל כך הרבה. אני מתפלל לאלוהים שנראה אותו זוכה בעוד שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully