וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן בדרך לעוד אליפות, קימיש: "זה הגול הכי יפה בקריירה שלי"

הבווארים הגדילו את הפער בפסגה לשבע נקודות, הקשר חשף: "אמרו לנו לפני המשחק שבורקי עומד מחוץ לשער". נוייר: "נגד דורטמונד יש לנו יותר מוטיבציה גם בלי קהל". הזאר הודה: "יהיה מאוד קשה להדביק אותם"

אתר רשמי

אם עוד לפני המשחק הערב (שלישי) מישהו חשב שיש קבוצה שמסוגלת לקרוא תיגר על באיירן מינכן בקרב על האליפות, גם הוא התבדה. זאת לאחר שהאלופה גברה 0:1 בחוץ על בורוסיה דורטמונד ופתחה פער גדול של שבע נקודות בפסגה. יוזואה קימיש הנהדר הכריע בדקה ה-42, מנואל נוייר שוב שמר על שער נקי וקטע לדורטמונד רצף של 38 משחקי בונדסליגה שבהם היא מוצאת את הרשת לפחות פעם אחת.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
הפעם הוא לא כבש, אבל כמו שאתם רואים זה לא ממש מטריד אותו. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

יוזואה קימיש, כובש שער הניצחון, אמר לאחר המשחק: "אמרו לנו לפני המשחק שבורקי בדרך כלל עומד מחוץ לקו השער. זה היה הגול הכי יפה בקריירה שלי. זה היה כל כך חשוב".

מנואל נוייר אמר: "כשאתה משחק נגד בורוסיה דורטמונד יש לך הרבה מאוד מוטיבציה. אפילו בלי קהל. זה היה ניצחון מאוד חשוב, התואר עכשיו תלוי בנו".

גם תומאס מולר התייחס לעובדה שבורקי עומד מחוץ לשער: "ידענו שהוא יוצא קצת מחוץ לשער לשפר מיקום בגלל שהוא קצת נמוך. קימיש ראה את זה נהדר". זה היה המשחק הכי חשוב שלנו ואולי גם מכריע וניצחנו אותו. זו הרגשה נפלאה, אבל זה נראה טוב יותר מלפני כן".

על אלפונסו דייויס: "הוא שחקן עם הרבה לב והרבה כח. לפעמים הוא לא תמיד במיקום טוב, אבל עם המהירות שלו הוא מספיק לחזור לעמדה ולקחת את הכדור. זו היתה הופעה קבוצתית טובה מאוד שלנו".

עוד בוואלה!

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
תורגן הזאר בורוסיה דורטמונד דייויד אלאבה באיירן מינכן. רויטרס
לא הצליח להתמודד עם ההגנה של באיירן. תורגן הזאר/רויטרס

לוסיאן פאברה המאמן המפסיד הודה: "היו לנו מעט מדי בעיטות לשער. אי אפשר כל הזמן לרוץ ולמסור, צריך גם לבעוט ממרחק".

תורגן הזאר: "ברור שצריך להילחם עד הסוף, אבל הם צריכים לאבד שבע נקודות וזה הרבה. אנחנו נילחם למרות כל הקושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully