וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שידורים לא חוקיים: העברת ניוקאסל לבעלות סעודית מוטלת בספק

הנהלת הפרמיירליג קיבלה מסמך מארגון הסחר העולמי המוכיח כי הרשויות בסעודיה אחראיות לשידורים הפיראטיים בשנים האחרונות, ולכן לא בטוח שעסקת הרכישה בסך 300 מיליון ליש"ט תאושר

אתר רשמי

בווידאו: חזרתה של ליברפול לאימונים

המעבר של ניוקאסל לבעלות סעודית נמצא כעת בספק גדול, לאחר שהנהלת הפרמיירליג קיבלה מסמך בן 123 עמודים מארגון הסחר העולמי ובו הוכחה לכך שהרשויות בסעודיה עומדות מאחורי השידורים הלא חוקיים במדינה. מדובר למעשה בעבירה על החוק הבינלאומי, ובסיבה למנוע את העברת הבעלות.

אוהדי ניוקאסל. GettyImages
הקהל של ניוקאסל ימשיך לחכות/GettyImages

כבר לפני יותר מחודש, כאשר החלו בפרמיירליג לבחון את ההצעה לרכישת ניוקאסל, שבראשה עומד יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן, פנתה חברת beIn Sport המחזיקה בזכויות השידור של הפרמיירליג במזרח התיכון ובצפון אמריקה, להנהלת הליגה האנגלית ולראשי המועדונים בבקשה למנוע את עסקת המכירה. הקטארים הסבירו כי הקרן הסעודית מעורבת בשידורים בלתי חוקיים של הפרמיירליג, שהחלו לאחר ניתוק היחסים בין המדינות וכהבטחה לאזרחים לאחר שנמנע מהם למעשה לצפות בשידורי ליגת האלופות והליגות הבכירות באירופה.

כעת נראה שארגון הסחר העולמי הצליח להוכיח את הטענה הזו, והמסמך החדש מציב את הפרמיירליג בבעיה לאשר את עסקת 300 מיליון הליש"ט, שכן הליגה עצמה תרמה ראיות לחקירת הארגון בנוגע לשידורים.

בעקבות הגילויים החדשים, ב"דיילי מייל" נטען כי החלטת הפרמיירליג תידחה לפחות לשבוע הבא ואולי אף יותר מכך. המסמך של ארגון הסחר העולמי לא יפורסם לפני אמצע יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully