וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ארתור הבהיר לברצלונה שהוא נשאר, קוטיניו עשוי "להפוך למפתח" בעסקת לאוטרו

ארתור הודיע ליובנטוס שלא יגיע וסיים את הסאגה, אינטר רוצה להחזיר את הברזילאי, ג'וד בלינגהאם סיכם את תנאיו בדורטמונד, דויד לואיז שוב נתקע. יאניס חאג'י המושאל מגנק, צייץ כי יישאר בריינג'רס

אתר רשמי

בווידאו: חזרתה של ליברפול לאימונים

העברות

* יאניס חאג'י, בנו של גיורגי חאג'י האגדי, צייץ כי סיכם על חוזה ארוך טווח בגלזגו ריינג'רס. הרומני בן ה-21 שיחק במהלך העונה החולפת בשורות הסקוטים לאחר שהושאל מגנק הבלגית וכעת שייך לקבוצה באופן רשמי. עוד קודם לכן דווח כי לאציו מעוניינת אף היא בחאג'י, אך הוא כאמור נשאר בגלזגו.

* ניס ניצחה את מונפלייה וליל במאבק על רובסון במבו, 22, בלם אתלטיקו פרנאנסה והנבחרת האולימפית של ברזיל. במבו יהיה הרכש הראשון של ניס וצפוי להגיע בשבוע הבא כדי לחתום על חוזה לחמש שנים, כשקבוצתו תקבל עבורו 8 מיליון יורו.

* נאנט החתימה לשלוש שנים את הבלם ז'אן שארל קאסטייטו בן ה-25, שמגיע בהעברה חופשית מברסט.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. AP
אטאלנטה לא ממהרת למכור. דובאן ספאטה/AP

* באיטליה טוענים: "קוטיניו עשוי להפוך למפתח בעסקת לאוטרו". הדיוחים טוענים שהאיטלקים רוצים את הברזילאי שכבר שיחק בעבר בקבוצה, ומעוניינים לכלול אותו בעסקת המעבר של לאוטרו מרטינס לברצלונה. קוטיניו, כזכור, לא ימשיך בבאיירן מינכן.

* בספרד מדווחים שברצלונה רוצה לצרף את ז'ואאו קנסלו ממנצ'סטר סיטי ואף להעביר לסיטיזנס את סמדו בתמורה, אך שכרו הגבוה של קנסלו מסבך את העסקה.

* ארסנל וצ'לסי לא לבד. באנגליה טוענים שגם טוטנהאם הצטרפה למרוץ אחר פליפה קוטיניו, שכבש שמונה שערים ב-22 הופעות ליגה העונה במדי באיירן מינכן.

* "אונדה סרו": ארתור הודיע ליובנטוס שהוא מסרב לעזוב את ברצלונה. הוא נפגש עם אבידל ואת ראשי ברצלונה, ואישר שהוא יישאר בקבוצה בעונה הבאה, כך שהסאגה סביבו נגמרה.

* החוזה של דויד לואיז בארסנל נגמר בחודש הבא, ובין הצדדים לא מתנהל מו"מ לחידושו.

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שוב על הכוונת. קוטיניו/GettyImages

שמועות

* ב"בילד" הגרמני נכתב שבורוסיה דורטמונד הצליחה לשים את ידה על ילד הפלא האנגלי, ג'וד בלינגהאם בן ה-16 מבירמינגהאם. על פי הדיווח, בלינגהאם כבר סיכם את תנאיו במועדון הגרמני, שישלם כ-35 מיליון יורו בעבורו. הקשר הצעיר רשם העונה 32 הופעות במדי קבוצתו בצ'מפיונשיפ.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ לעונה הבאה, ופרט לארקדיוש מיליק סימנה גם את דובאן ספאטה, אבל אטאלנטה מבקשת לפחות 60 מיליון יורו על הקולומביאני בן ה-29 שסבל העונה מפציעות ובכל זאת כבש 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-19 משחקים בכל המסגרות.

* עוד עסקה בין אברטון לברצלונה בדרך? אחרי לוקא דין, ג'רי מינה ואנדרה גומש, הבלם ז'אן-קלר טודיבו עשוי לעבור תמורת כ-20 מיליון יורו - קצת פחות מסעיף הרכישה שהיה לשאלקה, בה הוא משחק כמושאל העונה. בגרמניה ובאנגליה מעריכים כי הצרפתי יעבור לגודיסון פארק.

* סוכנו של רולאנדו מנדראגורה אישר כי ליובנטוס יש אופציה לרכוש אותו בחזרה מאודינזה תמורת 26 מיליון יורו, אבל כל עוד לא תנצל אותה עד לסיום העונה הזו, מנדראגורה יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. נאפולי, הקבוצה מהעיר בה נולד, מעוניינת בקשר בן ה-23.

* רובין גוזנס מבוקש. המגן הגרמני-הולנדי שמצטיין במדי אטאלנטה, נמצא על הכוונת של אינטר, צ'לסי, בורוסיה דורטמונד, לסטר סיטי ושאלקה.

* צ'לסי החליטה לוותר על האופציה לרכוש בחזרה את ז'רמי בוגה, שחקן הכנף של ססואולו שמקושר לאחרונה לנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully