וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: "סיכוי טוב מאוד" שעונת ה-NBA תחודש ישר עם הפלייאוף

תמה העונה הסדירה? כמו כן, עלתה האפשרות לדרג מחדש את כל העולות לפלייאוף, בלי חשיבות מזרח ומערב: "אדם סילבר מעוניין בזה מאוד"

צילום מסך

ב-NBA ממשיכים לדון בפרטים של חידוש העונה. לפי כתב ESPN בריאן ווינדהורסט, קיים "סיכוי טוב מאוד" ש-2019/20 תחודש מיד עם הפלייאוף, ללא המשחקים שנותרו לעונה הסדירה. כמו כן, בליגה ישקלו לבטל את החלוקה למזרח ולמערב ולדרג את 16 הקבוצות מחדש, כך שהמדורגת ראשונה תפגוש את המדורגת 16, בלי קשר לקונפרנסים השונים.

"זה משהו שאדם סילבר רוצה לעשות כבר תקופה ארכה", טען ווינדהורסט, "זה יחייב לעבור הצבעה של הבעלים. אף פעם לא תהיה הזדמנות טובה יותר לבחון שיטה שכזו". עם זאת, הסביר איש ESPN, הסיכוי של שינוי כל כך רדילקי בשיטה עדיין לא נראה ריאלי: "כל שינוי משמעותי יחייב הסכמה של 20 בעלים מתוך 30. אני עדיין חושב שזה לא יקרה. אם אתה מילווקי, למה שתצביע בעד דבר כזה? אם אתה בוסטון, אתה הופך למדורג 5. אם אתה פילדלפיה, אתה הופך למדורג 12".

היה וכן יוחלט על שינוי השיטה, כך ייראה הסיבוב הראשון של הפלייאוף:

מילווקי (1) - אורלנדו (16)
ל.א. לייקרס (2) - ברוקלין (15)
טורונטו (3) - ממפיס (14)
ל.א. קליפרס (4) - דאלאס (13)
בוסטון (5) - פילדלפיה (12)
דנבר (6) - אינדיאנה (11)
יוטה (7) - יוסטון (10)
מיאמי (8) - אוקלהומה סיטי (9)

אדריאן ווז'נראוסקי הוסיף: "עדיין נשקלות מספר אפשרויות, כולל החזרת כל 30 הקבוצות, כולל החזרת פחות מ-30 קבוצות, אבל יותר מ-16. אולי ייערך טורניר קצר לקביעת המדורגות 7-8 ו-9 ו-10. הכל מצביע על חזרה באולם אחד, בדיסני וורלד. הקבוצות מצפות שהליגה תגיד להן להתחיל להחזיר את השחקנים כבר בשבוע הבא. יהיה בידוד של שבועיים. ייתכן שחלק מהקבוצות ייצאו ישר לדיסני וורלד, או יתחילו להתאמן איפשהו בדרך".

בפודקאסט שלו, סיפר ג'יי ג'יי רדיק: "ההצעה שאני שמעתי היא ששת המדורגות ראשונות בכל קונפרנס נעולות בפלייאוף, הן ישחקו משחקי הכנה או משחקים חסרי חשיבות. ואז המדורגות 7-11 או 7-12 בכל קונפרנס ישחקו על המקומות שנותרו בפלייאוף".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully