וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן יוטה טוען: שלחו לנו שפנפנות פלייבוי למלון בגמר ה-NBA נגד שיקגו

24.5.2020 / 15:33

אנטואן קאר נזכר בניסיונות של אוהדי הבולס להסיח את דעתם של שחקני הג'אז בסדרות הגמר, כולל שימוש בנערות פיתוי: "הן היו מופיעות בכניסה לחדר עם עוגה, מתפשטות ואומרות 'ברוך הבא לשיקגו!' לעמוד בזה היה לא פחות קשה מלשמור על ג'ורדן"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

שחקני יוטה פגשו בסדרות גמר ה-NBA ב-1997 ו-1998 את אחת הקבוצות הגדולות בתולדות הליגה, כולל השחקן הטוב בהיסטוריה ומי שייזכר כסיידקיק הטוב אי פעם. אבל מסתבר שההיתקלות עם שיקגו של ג'ורדן ופיפן לא היתה האתגר הרציני היחיד שעמד בפניהם באותן שנים.

אנטואן קאר, שחקן הפנים ששיחק בג'אז בין השנים 1994 עד 1998, טוען שהמאבק בין הקבוצות לא ניטש רק אך ורק על הפרקט, אלא גם מחוצה לו - עד כדי כך שאוהדים של שיקגו שלחו להם שוב ושוב נערות פיתוי לחדרים במלון בו שוכנו.

"האוהדים של הבולס היו מוכנים לעשות הכל כדי להסיח את דעתנו ממאבק האליפות. בכל פעם שהגענו לשיקגו חיכתה לנו הפתעה אחרת", סיפר ל-ESPN. "היית מעביר את הערב שלך בשקט בחדר במלון, כשלפתע דופקת בדלת שפנפנת פלייבוי עם עוגה. הן היו מגיעות במעיל גשם, וברגע שהיית פותח את הדלת הן היו מתפשטות ואומרות 'ברוך הבא לשיקגו!'".

אנטואן קאר, יוטה ג'אז, נשמר על ידי דניס רודמן, שיקגו בולס. GettyImages
"אותי הם אף פעם לא הפילו בפח. לפחות העוגה היתה טעימה". אנטואן קאר מול דניס רודמן בגמר 1997/GettyImages

קאר טוען ש"זה קרה לי יותר מפעם אחת בשיקגו", וטוען ש"לנסות לא להתפתות היה אתגר לא פחות גדול מאשר לשמור על ג'ורדן ופיפן".

"זה היה תרגיל יפה מצידם. כשאתה בחור צעיר וכל מה שאתה מצליח לחשוב עליו לילה לפני משחק גמר זו הבחורה היפהפיה שנשלחה לחדר שלך, אתה מאבד את כל הפוקוס והחדות", אומר קאר, שהגיע ליוטה בשלהי הקריירה כאיש משפחה. "עליי זה אף פעם לא עבד. אבל העוגה היתה טובה".

קאר אף טוען ש"השופטים תמיד עזרו לשיקגו בסדרות בינינו".

"החלק הכי קשה בלשחק נגד הבולס היה למצוא את הדרך גם לשמור עליהם, וגם להישמר מפני בעיית עבירות. השופטים כל הזמן סייעו להם. בכל פעם שרק נגעת בג'ורדן, הם מיד שרקו".

עוד בוואלה!

הבכיין הגדול בהיסטוריה: כך מייקל ג'ורדן נכנע כל חייו לדמעות

לכתבה המלאה
מייקל ג'ורדן, שיקגו בולס, מול ג'ף הורנאסק, יוטה ג'אז, גמר 1998. AP
"שרקו על כל נגיעה". ג'ורדן מול ג'ף הורנאסק/AP

כזכור, על פי העדות של ג'ורדן ב"ריקוד האחרון" גם אוהדי יוטה נקטו באמצעים מפוקפקים במפגשים עם שיקגו. לטענתו, הפיצה שהזמין לפני "משחק השפעת" המפורסם בגמר 1997 היתה מורעלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully