וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן והוראס גרנט לא לבד: "הרבה שחקני שיקגו כועסים על מייקל ג'ורדן"

סטייסי קינג טוען שחברים רבים בשושלת "מאוכזבים" מהסדרה, ומוטרד במיוחד מהפגיעה בתדמית של ג'רי קראוס: "גם מייקל ופיל ג'קסון אשמים שהקבוצה התפרקה". גם ריינסדורף "לא מרוצה"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

חברי השושלת המיתולוגית של שיקגו ממשיכים לכעוס על האופן שבו הוצגו בסדרת הדוקו המצליחה "הריקוד האחרון". זה התחיל עם הטענות של הוראס גרנט שכינה את ג'ורדן "מלשן" ואמר ש"זה כאילו-דוקו, כי ג'ורדן חתך משם דברים שלא אהב", נמשך בדיווחים על הזעם של סקוטי פיפן על האופן שבו הצטייר, והתחזק כששחקני משנה נוספים בקבוצה של ג'ורדן הביעו תרעומת.

אחד מהם הוא סנטר העבר סטייסי קינג, שלבש את מדי הבולס בין 1989 ל-1994 וזכה איתם בשלוש אליפויות. לטענתו של קינג, פיפן והוראס גרנט הם ממש לא היחידים שלא אהבו את הסדרה. "ממש נפגעתי מאיך שהציגו את שאר השחקנים. אני חושב שהרבה שחקנים מהקבוצה שלנו נפגעו, ואני בטוח שהרבה שחקנים שעברו בשיקגו באותן שנים מאוד לא מרוצים ואפילו כועסים...".

קינג אומר ש"הכי התאכזבתי מאיך שג'רי קראוס הוצג", ורומז שהיחס הרע שקיבל לאורך השנים קשור לשם המשפחה שלו. "זה נראה כאילו הוא האחראי הבלעדי לפירוק של הקבוצה, אבל גם מייקל אשם, גם פיל ג'קסון אשם, כי הם נתנו לאגו להיכנס ביניהם. אם שם המשפחה של ג'רי היה "ווסט" או "ריילי" ולא "קראוס", כולם היו מתייחסים אליו כאל המנהל הטוב בכל הזמנים, אולי בכל ענפי הספורט. לבנות שתי קבוצות שונות שזכו בשלוש אליפויות במרווח של שנה וחצי? זה לא פחות ממדהים. אם רק היו קוראים לו בשם אחר...".

שחקני שיקגו בולס של עונת 1990/91. AP
כנראה שפגישת המחזור הבאה כבר לא תהיה כל כך מחויכת. שחקני של 1990/91, כולל סטייסי קינג/AP

גם בעלי הבולס ג'רי ריינסדורף לא השתגע על התוצר הסופי, ובמיוחד לא האמירה של ג'ורדן שנועלת את הסדרה, לפיה אפשר היה להמשיך את השושלת ולזכות באליפויות נוספות. "אני לא מרוצה במיוחד. זה מפתיע משהו?", אמר ריינסדורף ל"NBC". "מייקל יודע איך הדברים באמת התנהלו. היו לנו מאז ועד היום הרבה שיחות על זה, ומפאת כבודו לא אכנס לפרטים - רק אגיד שמכל השיחות הללו אין שום ספק שמייקל חשב שהיה בלתי אפשרי לזכות באליפות נוספת אחרי 1998".

ריינסדורף חזר על הטענה שהשמיע פעמים רבות בעבר, לפיה לא היה סיכוי להשאיר את הקבוצה באותה מתכונת: "סקוטי קיבל חוזה ענק מיוסטון, ואין סיכוי שהוא היה מסכים לוותר עליו. דניס רודמן היה מעבר לשיאו. בדיעבד, מאז 1998 הוא שיחק עוד 35 משחקים בלבד עד סוף הקריירה. הרגליים של לוק לונגלי היו גמורות...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully