וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר תקף את הידו טורקוגלו: "כלב השעשועים של ארדואן"

פוסט אינסטגרם תמים בחשבון של ה-NBA דרדר את שני היריבים המרים לעוד מלחמת השמצות. קאנטר: "אבא ארדואן אמר לך לחסום אותי?"

וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

בחשבון האינסטגרם של ה-NBA איחלו אתמול חג שמח לשחקנים המוסלמים והדביקו את הברכה לתמונה של אנס קאנטר. הסנטר הגיב בברכה משלו ואז הגיע הידו טורקוגלו. שחקן העבר שמשמש היום כיו"ר איגוד הכדורסל של טורקיה, כתב בתגובות: "יש עוד שחקנים מוסלמים ב-NBA" ותייג את פורקאן קורקמאז, ארסן איליאסובה וג'די עוסמאן.

טורקוגלו לא עקץ סתם. בינו לבין קאנטר ישנו סכסוך ארוך והם חובטים אחד בשני בפומבי כבר לא מעט שנים. בעוד קאנטר נחשב ל"ילד רע" מבחינת שלטונות טורקיה, מבקר דרך קבע את רג'פ טייפ ארדואן ולמעשה לא יכול לחזור למולדתו, טורקוגלו נחשב לפקיד מוצלח ומוערך על ידי השליט.

קאנטר לא נשאר חייב וכתב אתמול: "האם הדיקטטור ארדואן צלצל לכלב השעשועים שלו כדי לתת תגובה?". הסנטר גם הוסיף פנייה לטורקוגלו: "וגם: האם אבא שלך, ארדואן, אמר לך לחסום אותי".

קאנטר כאמור מנהל סכסוך ארוך שנים עם שלטונות טורקיה, שבין היתר האשימו אותו בהשתייכות לארגון טרור ועצרו אנשים ממשפחתו. הוא מצדו, כינה את ארדואן "היטלר של דורנו" והתלונן שהוא מוטרד דרך קבע על ידי אנשים שנשלחים על ידי ממשלת טורקיה.

טורקוגלו עצמו כינה את קאנטר בוגד לפני כמה שנים: "לפני שנתיים אמרתי שהראש של קאנטר לא עובד והוא הוכיח לי שאני צודק. הוא בוגד ואני מקווה שאלוהים לעולם ייתן לאף זוג הורים ילד כמוהו". קאנטר הגיב כשהעלה לרשת החברתית תמונה של טורקוגלו עם ארדואן וציין ש"זו הסיבה שלא הוזמנתי לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully