וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר לא יטוס עם הניקס ללונדון: "מרגלים טורקים יהרגו אותי"

הכוכב, מתנגד מפורסם לארדואן, לא יופיע למשחק של קבוצתו נגד וושינגטון ב-17 בינואר: "לא אטוס בגלל הדיקטטור המשוגע הזה"

רויטרס

הניו יורק ניקס חזרו לנצח הלילה (בין שישי לשבת) עם 112:119 בחוץ על לוס אנג'לס לייקרס נטולי לברון ג'יימס. הניקס השיגו ניצחון ראשון אחרי שמונה הפסדים רצופים, ומי שכיכב היה אנס קאנטר הטורקי שקלע 15 נקודות, הוריד 16 ריבאונדים והוסיף 3 חסימות. למרות המשחק הטוב, את הכותרת הבאמת מסקרנת הטורקי סיפק בסוף המשחק.

קאנטר סיפר שלא יטוס עם קבוצתו ללונדון למשחק הבינלאומי נגד וושינגטון ב-17 בינואר. הסיבה? קאנטר, שידוע כאחד ממתנגדיו היותר מפורסמים של נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, חושש שבאנגליה יוכלו מרגליו של ארדואן להתנקש בחייו. בעבר קאנטר סיפר כי הוא לא יכול להיכנס לטורקיה, ואף טען כי מדינתו שללה ממנו את הדרכון הטורקי.

"לצערי לא אטוס עם הקבוצה ללונדון, דיברתי על זה כבר עם ההנהלה. אני לא הולך בגלל המשוגע הזה, נשיא טורקיה. יש סיכוי שירצחו אותי שם", אמר קאנטר, שהוסיף: "אני אשאר כאן, אתאמן. זאת סיטואציה עצובה, כי אני רוצה להיות שם ולעזור לקבוצה שלי ואני לא יכול בגלל המטורף הזה, דיקטטור שמונע ממני לבצע את העבודה שלי". לאחר מכן נשאל על ידי עיתונאים האם הוא רציני בנוגע לכך שהוא יכול להירצח שם, ולכך ענה: "אני רציני לחלוטין. יש להם המון מרגלים שם, הם יכולים להרוג אותי בקלות ועדיף להימנע מזה".

עוד בנושא:

מילווקי ובוסטון הרשימו, אינדיאנה השיגה ניצחון דרמטי
ג'ימי באטלר התעמת עם מאמן פילדלפיה: "יש דאגה מהתאמתו לקבוצה"
טמפל: "אחים מתכסחים", כספי: "מה שקורה בחדר ההלבשה צריך להישאר שם"

שחקן ניו יורק ניקס אנס קאנטר שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
אנס קאנטר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully