וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר התעמת עם מאמן פילדלפיה: "יש דאגה מהתאמתו לקבוצה"

חודשיים אחרי שעזב את מינסוטה בטריקת דלת, השוטינג גארד עורר סערה גם אצל הסיקסרס. הלייקרס הודיעו: לברון ייעדר מהמגרשים עוד לפחות שבוע

רויטרס

בקושי חודשיים עברו מאז עבר ג'ימי לבאטלר לפילדלפיה, ונראה שהשוטינג גארד הדעתן כבר מעורר סערה בקבוצה. ב-ESPN דווח הלילה שבאטלר לא מרוצה מהשימוש שעושה בו המאמן ברט בראון, ואף דאג להבהיר לו מה דעתו על כך במספר תקריות שהתרחשו ביניהם באימונים ואחרי משחקים.

גורם בקבוצה צוטט כאומר ל-ESPN ש"באטלר חושב שהגישה האינטנסיבית והלוחמנית שלו טובה לקבוצה, אבל יש יותר דאגה מההשתלבות האיטית שלו באווירה של הסיקסרס וממידת ההתאמה שלו לארגון בטווח הארוך".

עימות אחד בין באטלר לברט בראון אירע ב-30 בדצמבר, באסיפת וידאו אחרי המשחק נגד פורטלנד. לדברי גורמים בקבוצה, באטלר "הפגין חוסר כבוד מוחלט" לבראון באסיפה הזו.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שהגישה של באטלר מחוץ למגרש גורמת לחיכוכים בחדר ההלבשה. לפני שעזב את מינסוטה הוא הסתכסך על פי דיווחים עם קארל אנתוני טאונס ואנדרו וויגינס, וגם בתקופתו בשיקגו ידע עליות ומורדות ביחסיו עם חברים לקבוצה.

שחקן פילדלפיה ג'ימי באטלר. GettyImages
כבר עושה בעיות? ג'ימי באטלר/GettyImages

האם הפציעה של לברון ג'יימס מסתבכת? לוס אנג'לס לייקרס פרסמה הערב (שישי) עדכון בנוגע למצבו של קינג ג'יימס, שמושבת מאז נפצע במפשעה נגד גולדן סטייט ב-25 בדצמבר ומאז הספיק להחמיץ את ארבעת המשחקנים האחרונים של הקבוצה. הלייקרס מסרו שאין הטבה משמעותית במצבו של ג'יימס, ושהוא ייבדק פעם נוספת בעוד שבוע מהיום.

לפיכך ג'יימס לא יצטרף ללייקרס במשחקי החוץ במינסוטה ודאלאס, ויחמיץ גם את משחק הבית מול דטרויט בוודאות. ייתכן שיחזור לסגל במשחק מול יוטה בעוד שבוע, אולם סבירות גבוהה יותר שמשחק החזרה שלו יהיה - באופן סמלי למדי - מול האקסית המיתולוגית קליבלנד, שתגיע להתארח בסטייפלס סנטר ב-14 בחודש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
עדיין מתקשה להתאושש. לברון/GettyImages

כזכור, בזמן היעדרותו עורר ג'יימס דיון נרחב בארצות הברית כשטען שהזכייה באליפות ב-2016 הפכה אותו לגדול הכדורסלנים בכל הזמנים, מעל מייקל ג'ורדן שנחשב במשך שנים ארוכות לקונצנזוס. מאז קיבל ג'יימס תגובות צוננות בעיקר, ואמש נדרש לנושא גם אחת הדמויות הכי מוערכות בליגה, ג'נרל מנג'ר בוסטון דני איינג'. לטענת איינג', לברון בסך הכל ניסה לייחצן את עצמו.

"הקריירה שלו עדיין לא הסתיימה. אני מנסה להבין למה הוא אמר דבר כזה, כי אי אפשר לדעת. אולי הוא חושב שזה מוכר, אולי הוא מאמין שזה הופך אותו ליותר פופולרי. אולי הוא מאמץ את הגישה של דונלד טראמפ ומוכר את עצמו. אני לא יודע", אמר איינג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully