וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שוער הנבחרת מושיקו אלימלך חתם בקרית אונו, אביו יהיה מחליפו

גלעד מאור האריך את חוזהו וקיבל שתי החתמות בדמות הקיצוני עמית גל והשוער אלימלך, שאביו טולי ליבגוט בן ה-50 ישמש כשוער המשנה שלו

אתר רשמי

בווידאו: הכדורסלן שון דאוסון חזר לאימונים בבדאלונה

הפועל קרית אונו ביצעה הערב (ראשון) החתמות ראשונות לקראת עונת 2020/21 בליגת העל בכדוריד, כשצירפה לשורותיה שניים משחקני נבחרת ישראל: הקיצוני עמית גל והשוער מושיקו אלימלך. בנוסף, המאמן גלעד מאור האריך את חוזהו בקבוצה.

מבחינת גל, מדובר בחזרה לקבוצת נעוריו אחרי שבע שנים בא.ס. רמת השרון, שם גם שימש כקפטן. מבחינת אלימלך בן ה-28, שהיה ממצטייני עירוני רחובות בעונה הנוכחית, מדובר באיחוד משפחתי, שכן אביו טולי ליבגוט בן ה-50 ממשיך בקרית אונו ויהיה שוער המשנה שלו. בקריה בוחנים אפשרות לצרף גם את הבן הצעיר חן ליבגוט, ששיחק בשנתיים האחרונות במ.כ. חולון ושוקל גם הצעה מקבוצה בצרפת.

שוערי הכדוריד מושיקו אלימלך (מימין) עם אביו טולי ליבגוט. גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
איחוד משפחתי בקרית אונו. מושיקו אלימלך עם אביו טולי ליבגוט/אתר רשמי, גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

המאמן מאור ממתין גם להחלטה בנוגע למכסת הזרים, ובקבוצה רוצים לכוון לצמרת. "אני מאוד שמח על המהלך", אמר המאמן. "היה לי הכבוד להיות חלק מהמהלך להבאתו של עמית לרמת השרון, ואימנתי אותו בשנתו הראשונה שם. זו סגירת מעגל שלו, של קרית אונו וגם עבורי, ואני שמח מאוד על ההזדמנות לאמן שחקן איכותי, שחקן נשמה, מנהיג. הוא יוכל למלא שני תפקידים - מקשר וקיצוני, והוא יהווה מרכיב מאוד חשוב בחיבור ובהובלת הקבוצה למקום שעוד לא היינו בו עדיין.

"לגבי מושיקו, הכישרון תמיד היה שם. בשנה האחרונה הוא מיתג את עצמו בתור שוער מוביל בארץ, ולא רק בשל היותו שוער נבחרת. אני מאוד אוהב את הסגנון ואת ההתלהבות שלו והוא היה הבחירה הראשונה שלי. אין שמח ממני שהוא חתם. הוא ועמית שחקנים בגיל טוב שיבואו לשדרג אותנו ומאוד מתאימים לשיטה שלנו. בנוסף, טולי רצה לפרוש בעונה הזו, אבל שכנענו אותו להיות מחליף למושיקו. זה פרט פיקנטי שאבא ובן שוערים, אבל זה יתרום מאוד לחיבור - בטח כשיש לנו תשעה שחקני נוער איכותיים בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully