וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מרדקוביץ' התאבד בבית חברתו בסרביה. אבי נמני: "היה לו חלק מעונה מאוד מפתיעה שלנו"

23.5.2020 / 17:08

במכבי תל אביב זוכרים היטב את החלוץ הסרבי, שהתאבד בבלגרד בגיל 38. אלי כהן: "היה בחור מופנם, לא הכי קליל". נמני זוכר: "הוא עזר לנו מאוד, עשינו איתו עונה נהדרת". בסרביה מדווחים: בת זוגו כוכבת הריאליטי נמלטה מהדירה, המשטרה מצאה את הגופה. וגם: התמונה האחרונה

אתר רשמי

את אלי כהן הביאו למכבי תל אביב בשנת 2006 כדי לבנות את המועדון מחדש אחרי כישלון הגלאקטיקוס. עונה קודם בקיץ 2005 החלה הקבוצה בתהליך בניית נבחרת חלומות עם אייל ברקוביץ', אבי נמני וג'ובאני רוסו. הסוף ידוע והכישלון שלח את ניר קלינגר הביתה באמצע העונה. כהן, השריף, היה צריך להסתדר עם תקציב נמוך במיוחד של 11 מיליון שקל שכר שחקנים. זו הייתה מכבי תל אביב צנועה ושונה ממה שהייתה שנה קודם. הצעירים יובל שפונגין, אורי שטרית, ליאור ג'אן, משה מישאלוב, תמיר כהן ועומר פרץ היוו את השלד, אבל מה שהפך את הקבוצה ההיא של עונת 2006/7 למתמודדת בלתי צפויה על האליפות מול בית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק, היה החיבור עם השחקנים הזרים שכהן ידע כמו תמיד להביא. הראשון היה טברטקו קאלה, לימים קאלה דרשלר, שהתמקם בשער. אחריו הביא כהן את צמד הסרבים מילאן מרטינוביץ' ומיליאן מרדקוביץ'.

מרטינוביץ' הבלם היה מבוגר יותר בשלוש שנים עם רזומה בכוכב האדום בלגרד וביחד עם אבי יחיאל היה למכבי תל אביב מרכז הגנה מצוין. מרדקוביץ' החלוץ היה שחקן כל הנבחרות הצעירות של סרביה ואחרי שצמח בפרטיזן בלגרד עבר בגיל צעיר למחלקת הנוער של אנדרלכט שם כבר נעצרה התקדמותו. הוא החל לנדוד בין כמה מועדונים כאשר למכבי תל אביב הגיע ממטליסט חרקוב האוקראינית בקיץ 2006. "הוא הגיע די עייף בלי פגרה", נזכר כהן במרדקוביץ', שהיום שם קץ לחייו בביתו שבבלגרד. "הוא לא הגיע טרי ולכן הכנסתי אותו לאט ונתתי לו מנוחה כי הוא היה צריך את זה. שמע, ביחס למילאן מרטינוביץ', טברטקו קאלה ובטח ג'ובאני רוסו שהיה אז בקבוצה, מילאן מרדקוביץ' היה בחור מופנם, שקט. לא הכי קליל. אבל בחור מאוד חיובי שעזר לנו לעשות עונה אדירה במכבי תל אביב עם שבעה שערי ליגה שהוא כבש ב-29 הופעות. היו זרים יותר טובים שהבאתי לישראל, אבל הוא בהחלט היה בחור עם אישיות ונוכחות ברחבה. חלוץ של 1.87 מ' גובה שעזר לנו מאוד באותה עונה".

מיליאן מילאן מרדיקוביץ מרדקוביץ מכבי תל אביב. עמי שומן
התאבדות טראגית. מילאן מרדקוביץ'/עמי שומן
View this post on Instagram

UEFA B Coach

A post shared by Miljan Mrdakovic (@miljanmrdakovic) on

View this post on Instagram

?❤️

A post shared by ? Ivana Stanic ? (@iamivanastanic) on

View this post on Instagram

#tb ??????

A post shared by ? Ivana Stanic ? (@iamivanastanic) on

מרדקוביץ' המשיך אחרי עונה אחת בלבד במכבי תל אביב במסעות הנדודים שלו בין כמה מועדונים בעולם. שיחק בסין, יוון, קפריסין וכמובן עשה גיחות לסרביה. "זה ששחקן לא מוצא מקום אחד להרבה זמן זה מעיד קצת על אופיו והעניין הוא שמרדקוביץ' היה בחור מאוד נוח, כך שלא ברור לי למה הוא לא השתקע בקבוצה אחת וכל הזמן נע ונד", ממשיך השריף. "הידיעה על מותו מאוד מצערת אותי, כי אני זוכר את הפנים ואני זוכר היטב כל שחקן שלי".

באותה עונה הרשית מרדקוביץ' שבע פעמים בליגה ועוד פעם אחת בגביע הטוטו ובישל ארבעה שערים. "עשינו עונה נהדרת", נזכר אבי נמני. "באמת עונה בה הפתענו כי זה היה אחרי הגלאקטיקוס והתקציב ירד. לא חשבו שנהיה כל כך טובים וניאבק בבית"ר ירושלים עד הסוף. מילאן מרדקוביץ' עזר לנו מאוד עם שבעה שערים. הוא היה חלק מעונה מאוד מפתיעה שלנו. בחור גבוה, נאה, חלוץ רחבה קלאסי. אז, כל מי שהגיע למכבי תל אביב לעמדת החלוץ ישר השוו אותו לאנדז'י קוביקה ששיחק כמה שנים קודם אצלנו, אז מרדקוביץ' לא היה קוביקה אבל הוא בהחלט היה חלוץ טוב שסייע לנו לעשות עונה טובה מאוד".

היום בסרביה דווח כי הוא התאבד בדירתו השכורה בבלגרד, שבה התגורר עם בת זוגו. על פי הדיווח, הוא ישב על מיטתו, אמר "אני לא יכול לעשות את זה יותר" ונטל אקדח לידו. מדובר באקדח של אמא שלו, אותו הביא לדירה השכורה. בת זוגו נמלטה מהבית, והתקשרה למשטרה. כשהמשטרה הגיעה, השוטרים מצאו את גופתו, אחרי שירה בראשו. בת זוגו היא הזמרת איוונה סטאניץ', שלפני כמה שנים התפרסמה בסרביה כשהשתתפה בתוכנית ריאליטי. בתמונה האחרונה של השניים באינסטגרם (לפני כשלושה שבועות) הם נראו מחובקים ואוהבים. מהצהובים נמסר כי "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש עם היוודע על מותו הטראגי של חלוץ העבר הסרבי מילאן מרדקוביץ', שהלך לעולמו בגיל 38".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully