וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אס" מדווח ש"ז'איר אמאדור רוצה לעבור לסראגוסה"

על פי "אס", הבלם נחוש לשוב לספרד ומנהל עם האלופה מגעים על עזיבה. אקס מכבי תל אביב מילאן מרדקוביץ' התאבד בסרביה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שלא בפעם הראשונה, טוענים בתקשורת הספרדית שז'איר אמאדור צפוי לשוב ללה ליגה. הפעם מדובר בדיווח ב"אס", לפיו בלם מכבי תל אביב כבר הביע את רצונו להצטרף לריאל סראגוסה בעונה הבאה, וכעת "הוא מנסה להגיע לסיכום על עזיבתו את מכבי תל אביב, בה יש לו חוזה לעונה נוספת".

על פי אותו דיווח, המנהל המקצועי של סראגוסה, שצירף אותו לווסקה לפני כארבע שנים, מנהל עם סוכנו של אמאדור מגעים בשבועות האחרונים. "אמאדור רוצה לחזור לליגה הספרדית, ובפרט לסראגוסה, בין אם תשחק בליגה הראשונה או השנייה", נכתב. לפני הפסקת העונה, דורגה סראגוסה שנייה בליגת המשנה, במרחק חמש נקודות מאלמריה השלישית.

סראגוסה, כך נטען, לא במצב כלכלי שיאפשר לה לשלם עבור אמאדור, אבל היא כן עשויה להציע למכבי תל אביב שחקן או מספר שחקנים בתמורה לבלם. כאמור, השמועות על מעבר אפשרי של אמאדור לספרד לא חדשות, והחלו עוד לפני פתיחת העונה שעברה.

ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב על הכוונת. אמאדור/דני מרון

מילאן מרדקוביץ' התאבד

בסרביה מדווחים היום ששחקן מכבי תל אביב לשעבר מילאן מרדקוביץ', 38, נמצא ללא רוח חיים בדירתו שבבלגרד, לאחר שהתאבד. על פי דיווחים, חלוץ העבר ששיחק בשורות הצהובים בעונת 2006/07 ירה בעצמו, בדירה אותה חלק עם זוגתו.

"אני לא יכול לעשות את זה יותר", אמר לזוגתו בזמן שישבו על המיטה. מרדקוביץ' הרים את האקדח בעוד חברתו מיהרה לצלצל למשטרה, אולם זה כבר היה מאוחר מדי.

מיליאן מילאן מרדיקוביץ מרדקוביץ מכבי תל אביב. עמי שומן
שם קץ לחייו. מרדקוביץ'/עמי שומן

מרדקוביץ' שיחק בין היתר בגנט ורד בול זלצבורג לפני שהגיע למכבי תל אביב בעונת 2006/07, אותה סיים עם שבעה שערי ליגה ב-29 הופעות. בהמשך נדד ברחבי העולם, לפני שתלה את הנעליים ב-2017. ב-2011 קיבל זימון בכורה לנבחרת סרביה, אך נפצע ופספס את משחקי ההכנה אליהם זומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully