וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אף שחקן לא רוצה לעזוב את ברצלונה, גם יובנטוס בעקבות ארלינג הולאנד

חמשת המועמדים העיקריים להימכר דווקא רוצים להישאר בקאמפ נואו. התקדמות בטרייד של סמדו על קאנסלו, הגברת הזקנה הצטרפה למירוץ

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

* לפי "אס", ברצלונה מתכננת למכור שחקנים בעלות של 200 מיליון יורו, אולם רבים מהם לא מעוניינים לעזוב. בפרט, הוזכרו ארתור, נטו, איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל וסמואל אומטיטי כשחקנים שיכולים לגייס סכומי כסף רבים למועדון, אולם החמישה רוצים להישאר בקאמפ נואו.

* לרשימת החלוצים המועמדים ליובנטוס, שכללה עד כה את ארקדיוש מיליק, ראול חימנס, גבריאל ז'סוס ומאורו איקרדי אפשר להוסיף שם חדש: ארלינג הולאנד, לא פחות ולא יותר. על פי "טוטוספורט", הגברת הזקנה סימנה את כוכב בורוסיה דורטמונד, לא לקיץ הקרוב וגם לא לקיץ הבא, אלא לקיץ 2022, אז ניתן יהיה לנצל את סעיף היציאה שלו מקבוצתו הגרמנית.

* לפי "מונדו דפורטיבו", הטרייד בין ברצלונה ומנצ'סטר סיטי על נלסון סמדו וז'ואאו קאנסלו ממשיך להתקרב.

* צ'לסי ירדה מפדריקו קייזה בשל תג המחיר הגבוה שהצמידה לו פיורנטינה - 70 מיליון יורו, כך על פי דיווחים באיטליה.

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שלוקה מודריץ' ומרסלו יצאו מרשימת השחקנים שריאל מדריד לא מוכנה למכור.

* אחרי ששב להתאמן עם יובנטוס ועל רקע השמועות כי יתאחד עם אחיו פדריקו בדי.סי יונייטד, גונסאלו היגואין רומז דווקא על חזרה לריבר פלייט: "אני לא יודע מה יקרה. כרגע אני חושב רק על יובה, אבל כל אחד ישמח לשחק בקבוצה של מרסלו גזא'רדו".

* לפי ESPN, באיירן מינכן פנתה לבורוסיה דורטמונד לפני פגרת הקורונה לגבי ג'יידון סאנצ'ו.

* סוכנו של המגן אשרף חכימי, המשחק בבורוסיה דורטמונד בשנתיים האחרונות כמושאל מריאל מדריד, טען: "אין לנו הצעה מאינטר. נחזור למדריד בקיץ".

* מאוריסיו פוצ'טינו הציב את החזרה לפרמירליג כמטרה שלו, כחצי שנה לאחר שסיים את דרכו בטוטנהאם. המאמן שהוזכר כמועמד לניוקאסל אמר: "אחרי שישה חודשים, המיכל שלי מלא ואני מוכן לחזור. אני חולם על המועדון המושלם, הפרויקט המושלם, אבל כרגע אין אחד כזה על הפרק אז קשה להעריך. אנחנו לקראת עידן חדש בכדורגל".

* ניוקאסל תשקול לפנות לבאיירן מינכן בנוגע ללוקאס הרננדז, שהתקשה לעמוד בציפיות מאז הגיע לבווארים.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
קורא לכל המעוניינות. מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

* בספרד טוענים כי טוטנהאם מעוניינת בחלוץ לורן מורון, שעשוי לחתום על חוזה חדש בבטיס כדי להוריד את גובה סעיף השחרור שלו שעומד כרגע על 60 מיליון יורו.

* אחרי הדיווחים על פרדראג ראיקוביץ', כעת טוענים בספרד כי סביליה סימנה את רוי סילבה, שחווה עונת בכורה נהדרת בלה ליגה כשוער גרנאדה.

* מארסיי לא תעמוד בדרכו של אף שחקן בקיץ, כשגם הכוכבים פלוריאן תובאן ודימיטרי פאייה עשויים להימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully