וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה של שחקני אתלטיק בילבאו לאריץ אדוריץ הפורש: "נהניתי כל כך"

השחקנים ערכו מסדר כבוד לחלוץ שהודיע על פרישה. במסיבת העיתונאים על הדשא אמר: "אני רגוע כי אני משאיר את אתלטיק בידיים טובות"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

יומיים לאחר שהודיע על פרישה מכדורגל בגלל פציעה בירך, אריץ אדוריץ הגיע היום (שישי) לאירוע הפרידה שלו מאצטדיון סן מאמס וזכה למחווה מרגשת מצד חבריו באתלטיק בילבאו. החלוץ בן ה-39 הגיע עם רעייתו וילדיו, ושחקני הקבוצה ערכו עבורו מסדר כבוד כשהם עוטים מסיכות ושומרים על מרחק ביניהם, על פי ההנחיות בתקופת הקורונה.

לאחר מכן ערך אדוריץ מסיבת עיתונאים על הדשא ואמר: "נהניתי כל כך בסן מאמס. המחווה כאן הייתה מרגשת כמו כל יום ראשון במגרש. מה שהכי כואב לי זה לא העובדה שלא זכיתי לשחק ב-11 המשחקים האחרונים האלה, ולא זכיתי להיפרד מהאוהדים ולשחק בגמר הגביע - אלא לא להיות עם החבורה הזו כל יום. אני משאיר את אתלטיק בידיים טובות. לא הייתי משנה דבר במסע שלי. אני מודה לכל השחקנים ששיחקו איתי כאן ובקבוצות האחרות, וגם לכל הנשיאים, המנהלים, המאמנים, העובדים, אנשי הרפואה והאוהדים. אתלטיק היקרה שלי - לעולם לא אוכל להחזיר על כל מה שנתת לי".

אדוריץ קיווה לפרוש רק לאחר הדרבי בגמר הגביע מול ריאל סוסיאדד, אבל התוכניות השתנו לאור הבעיה בירך שתיאלץ אותו לעבור ניתוח ולא מאפשרת לו לחזור לשחק.

הסמל של בילבאו חזר למועדון נעוריו ב-2006 ועזב אחרי שנתיים, הבקיע לראשונה יותר מ-10 שערים בשתי עונותיו במאיורקה ואז עשה את זה גם בוולנסיה, לפני שחזר הביתה ב-2012. אז, במשך חמש עונות רצופות, היה אחד הכובשים הבולטים בליגה הספרדית ובכל אחת מהעונות כבש מעל 14 שערים. סך הכול, מתוך 285 השערים שלו ב-780 הופעות (מעל 400 מהן - משחקי ליגה במדי בילבאו) אדוריץ כבש 177 אחרי גיל 30.

במדי נבחרת ספרד רשם אדוריץ 13 הופעות ושני שערים. הבכורה הייתה ב-2010, וההופעה הבאה הייתה רק ב-2016 וכשהיה כבר בן 35. אז הוא גם כבש במשחק ידידות נגד איטליה ולאחר מכן במשחק מוקדמות המונדיאל מול מקדוניה, שם קבע שיא כשחקן הכי מבוגר שמבקיע במדי הנבחרת (גיל 35 ו-275 ימים). התואר היחיד שלו היה הסופרקופה הספרדי עם בילבאו ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully