וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין סתר את האמירה של ליאונל מסי וישמח לאמן את ניימאר

בניגוד לכוכב הגדול שלו, מאמן ברצלונה טען: "אנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות". על הברזילאי: "שחקן ברמה יוצאת מן הכלל, ברור שאשמח לעבוד איתו"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

כמה ממנהלי ברצלונה ניסו בשבועות האחרונים להוריד את אופציית החזרה של ניימאר מהשולחן לאור המשבר הכלכלי שנוצר בעקבות תקופת הקורונה, אבל המאמן קיקה סטיין החזיר הערב (שישי) את הנושא לסדר היום כשאמר בריאיון ל-BeinSports: "אשמח מאוד לאמן את ניימאר. זה ברור. הוא שחקן ברמה יוצאת מן הכלל, אין עוררין על כך".

על פי הדיווחים, ברצלונה כבר שכנעה את הברזילאי לחזור, אבל אין לה את האפשרות לשלם את הסכומים אותם דורשת פריז סן ז'רמן, שרכשה אותו ב-222 מיליון יורו לפני שלוש שנים. לברזילאי יש חוזה לעוד שנתיים, ונראה כי האופציה היחידה של בארסה להשיג אותו תהיה באמצעות חילופי שחקנים.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
המאמן הנוכחי מעוניין בו. ניימאר במדי ברצלונה/רויטרס

סטיין נשאל גם לגבי ההצהרות של ליאונל מסי, שאמר כי אם ברצלונה תשחק כפי ששיחקה לפני משבר הקורונה, היא לא תוכל לזכות בליגת האלופות. "אני חושב שהאמירה שלו יצרה נושא לדיון. אנחנו משוכנעים שאנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, ואני מאמין שאנחנו גם יכולים", אמר המאמן. "ברור שיש דברים שעלינו לשפר, אבל הפוטנציאל לזכייה קיים בקבוצה הזו. מבחינתי זו תהיה הגשמת חלום אם אוכל להביא את האושר הזה לכל אוהדי ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully