וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה נזכר: "שחקני מכבי תל אביב חייכו וצחקו אחרי זניט. הופתעתי"

מאמן הצהובים לשעבר נזכר ב-4:3 המפורסם בריאיון ברוסיה: "נכנסתי לחדר ההלבשה וראיתי את השחקנים משחקים בטלפון ומעלים תמונות לאינסטגרם. מה שקרה לא השפיע עליהם יותר מדי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות ל-3:4 של זניט על מכבי תל אביב

ההפסד של מכבי תל אביב לזניט סנט פטרסבורג בספטמבר 2016 נחרת בתודעה של האוהדים הצהובים כאחד הרגעים הקשים של הקבוצה בשנות ה-2000. אבל אם להסתמך על עדותו של מאמן הקבוצה דאז שוטה ארבלדזה - לשחקנים זה לא הפריע עד כדי כך.

"לעולם לא אשכח את המשחק הזה", אמר ארבלדזה בריאיון שפורסם אמש (חמישי) בתקשורת הרוסית, בו נזכר במשחק בו מכבי תל אביב הובילה 0:3 בדקה ה-70, וספגה רביעייה ב-20 הדקות שנותרו עד לסיום. "יצאתי מהמשחק בתחושות קשות מאוד, הייתי מאוכזב מאוד ולא יכולתי לחשוב על שום דבר חיובי, למרות שהיו הרבה דברים טובים ב-70 הדקות הראשונות. נעלבתי, כי אחרי תקופה כל כך ארוכה של עבודה קשה ויתרנו על המשחק בקלות. אבל אחרי המשחק לא היה נראה שמה שקרה השפיע על השחקנים יותר מדי. הם ממש לא נראו מרוסקים".

שחקני מכבי תל אביב מתוסכלים. ברני ארדוב
"נכנסתי לחדר ההלבשה, וראיתי את כולם מעלים תמונות לאינסטגרם". שחקני מכבי תל אביב אחרי ההפסד ההוא/ברני ארדוב

במשחק המדובר הובילו הצהובים כאמור 0:3, אחרי צמד של האריס מדוניאנין בדקות 26 ו-70 ושער נוסף של וידאר קיארטנסון בדקה ה-50. הרוסים הגיבו עם רביעיית בזק, כולל שער ניצחון של לוקה ג'ורג'ביץ' בדקה ה-92. "כשנכנסתי לחדר ההלבשה, כולם כבר היו עם הטלפונים בידיים והעלו תמונות לאינסטגרם, כאילו שניצחנו", טוען ארבלדזה. "היו שם חיוכים ובדיחות. למחרת אמרתי לשחקנים שהופתעתי מזה, אבל הם היו בשלהם".

ארבלדזה מונה למאמן מכבי תל אביב ביוני 2016, אולם פוטר כשהעונה היתה בעיצומה בעקבות תוצאות מאכזבות. לאחר מכן אימן למשך תקופה קצרה את פחטקור טשקנט, עזב ב-2017 ומאז הוא משמש על תקן פרשן בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully