וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מרוצים ממינויו של בן זאב: "הוא יכול למשוך בעלים חדשים"

22.5.2020 / 6:57

יו"ר הדירקטוריון החדש שכנע את אסי רחמים המנכ"ל להישאר ובמועדון מאמינים שינצל את קשריו בעולם העסקי כדי למשוך בעלים חדשים. שחקן: "הוא יכול להיות הפיתרון לעתיד של הקבוצה". שביעות רצון מהיכולת של קייס גאנם

דוברות בית"ר ירושלים

בהפועל באר שבע מרוצים ממינויו של איתי בן זאב ליושב ראש דירקטוריון המועדון. לשחקנים היה גם חשוב שהמנכ"ל אסי רחמים ישאר במערכת ובעקבות המהלך של אלונה ברקת עם בן זאב והבקשה של האחרון מהמנכ"ל להישאר, החליט רחמים שהוא לא עוזב למרות שתיכנן לסיים את דרכו במועדון.

המינוי של בן זאב התקבל בסיפוק רב במועדון לא רק בשל היותו של בן זאב אדם ערכי ואיכותי שהגיע לתפקיד מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, אלא ובעיקר בשל היכולת שלו למצוא את האיש שיירש את מקומה של ברקת כבעלי הקבוצה. "אדם כמו איתי בן זאב שמכיר הרבה אנשים חזקים במשק ובעולם העסקי והכלכלי, יכול למשוך בעלים חדשים לקבוצה וזה יכול להיות הפיתרון לעתיד של הפועל באר שבע", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה.

אלונה ברקת ואיתי בן זאב. עומר מסינגר,
ינסה לנצל את קשריו כדי למצוא לבאר שבע בעלים חדשים. איתי בן זאב עם אלונה/עומר מסינגר

מעבר לכך, העובדה שברקת מינתה את בן זאב ועדיין לא עוזבת, מותירה אצל השחקנים תחושה שגם אם הם לא יקצצו באחוזים המפליגים שמבקש מהם הנאמן עורך הדין יצחק יונגר, עדיין תימצא הדרך כדי להעביר את התקציב ולעמוד בכל החוזים. אגב במועדון משוכנעים כי עד אמצע השבוע הבא יצטרפו עוד שחקנים אל מיגל ויטור, ז'וזואה, שיר צדק ואוהד לויטה ויסגרו גם הם על חוזים חדשים ומקוצצים לעונה הבאה.

בקבוצה סיימו את המשחק מול רמת השרון אתמול ברגשות מעורבים. התיקו 2:2 הוא לא משהו שצריך להתגאות בו מול קבוצה מהלאומית אבל היו כמה נקודות אור כמו קייס גאנם ששוב כבש ונראה שיקבל יותר קרדיט מיוסי אבוקסיס בעונה הבאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully