וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניוטיס לא בטוח אם יישאר במכבי תל אביב, ומצהיר: "הקורונה עשתה לי טוב"

השוער היווני מודה שעתידו בקבוצה מעורפל, אבל נחוש לתקן את הרושם שהותיר בתחילת העונה: "הפגרה עזרה לי להתאושש סופית מהפציעה"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אנדראס יאניוטיס מקווה שפגרת הקורונה תיתן לו אפשרות לפתוח דף חדש במכבי תל אביב, ולמחוק את הרושם השלילי שהשאיר בפתיחת העונה. בריאיון שפורסם אמש (חמישי) ביוון, מתייחס שוער מכבי תל אביב לקדנציה שלו בישראל, ומנתח את עתידו.

"העונה התחילה לא טוב מבחינתי, ואחר כך נפצעתי והייתי מושבת למשך שלושה חודשים. זה לא היתה תחושה טובה במיוחד, אבל אני נחוש לשנות את זה ולחזור אחרת לגמרי מפגרת הקורונה. במובן מסוים הפגרה עשתה לי טוב, למרות הבידוד והסגר. היא אפשרה לי להתאושש לחלוטין מהפציעה שלי, ועכשיו אני מרגיש מוכן", אמר.

אנדראס יאניוטיס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
מבטיח שעכשיו הוא יהיה בשיאו. יאניוטיס/קובי אליהו

היווני בן ה-27 הבהיר שהוא לא בטוח אם יישאר בישראל בעונה הבאה למרות שהוא חתום לשנתיים נוספות.

"אני לא יודע מה יקרה. בסך הכל טוב לי כאן. כריסטוס קלפקיס, מאמן השוערים של מכבי, עושה איתי עבודה טובה ואני די שמח פה. בעונה הבאה אני מתכוון להמשיך לשחק בחו"ל ומתקשה להאמין שאחזור ליוון, למרות שאני לא שולל את האפשרות הזו על הסף. אני חולם לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות ולהגיע לליגה הגרמנית או האיטלקית".

בין היתר, נשאל יאניוטיס על ההצלחה של ולאדן איביץ'. "ההישגים שלו בתור מאמן מדברים בעד עצמם. הוא הצעיד את מכבי לזכייה באליפות ללא הפסד עד הפלייאוף, והעונה אנחנו בלתי מנוצחים בליגה. הוא עוזר לי מאוד ועושה עבודה נהדרת".

יאניוטיס סיפר על רשמיו מליגת העל ואמר ש"יש כאן הרבה לחץ, אבל זה לא מגיע למצבים קיצוניים כמו ביוון. אוהדים של קבוצות יריבות מרגישים בנוח להתחכך עם האוהדים שלנו, הם מסתובבים בחופשיות מסביב לאצטדיון ויש אווירה חיובית בסך הכל. מקצועית, יש הרבה קבוצות מסוכנות ובלתי צפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully