וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב שבבידוד מתאמנים באולם כדורסל וחדר כושר

23.5.2020 / 12:54

ווילבקין, דורסי וסנדי כהן זוכים לתנאים נוחים בכפר המכביה, הצהובים אישרו את הדברים מול משרד הבריאות. בעקבות הדברים, הודיעו במנהלת: גם יתר הזרים שישובו ארצה יורשו להתאמן במתחם מבודד. טרם ההודעה, אמר רמי כהן: "בושה של משרד הבריאות"

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

שחקני מכבי תל אביב שחוזרים בימים אלה מארצות הברית מתאמנים במתקן ספורט בכפר המכביה ברמת גן כחלק מהבידוד הביתי בו הם אמורים לשהות. שחקני הקבוצה, סנדי כהן, סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי, שנחתו בארץ בימים רביעי וחמישי, לנים במלון והצהובים קיבלו אישור מיוחד ממשרד הבריאות לפיו השחקנים יכולים להתאמן באולם, שמחוטא לפני ואחרי כל אימון שלהם. כמו כן מתאמנים השחקנים בחדר הכושר במקום.

הצהובים מסרו הודעה בנושא: "חלק משחקני מכבי תל אביב מתארחים במלון כפר המכביה בתנאי בידוד על פי הנחיות משרד הבריאות ובאישורו, לצד הנחיות והקפדת יחידת האבטחה של כפר המכביה. לצורך האירוח נקבע והורכב פרוטוקול מסודר ומאושר המכתיב את תנאי הבידוד והדרישות מכל שחקן. בפרוטוקול נקבע כי חברי הקבוצה לא יצאו מהקומה ולא יעברו בשטחים הציבוריים של המלון והכפר ללא תיאום ואישור מראש. השחקנים והצוות מתארחים במקום בתנאי בידוד כגון שהות בקומה נפרדת משאר אורחי המלון, שילוט האוסר על אורחים אחרים להיכנס לקומה, תדרוך השחקנים שלא לצאת מהחדרים, למעט לפעילות מתוכננת.

"בנוסף נקבע כי במלון יקפידו על הגשת אוכל ושתייה לחדרים בכלים חד-פעמיים, איסור כניסה לחדרים (למעט חברי הקבוצה), ניקיון לא יתבצע על ידי עובדי המלון, מגבות ומצעים יסופקו לחדרים על פי דרישת הקבוצה, הכביסה תרוכז בשקיות פלסטיק ותתבצע במרוכז ובנפרד משאר הכביסה של המלון. כמו כן, כל האשפה תרוכז בשקיות פלסטיק אטומות, שייקשרו ויפונו לפח האשפה המרכזי. לשם השמירה על הכושר ולקראת החזרה לפעילות הוקצה לקבוצה חדר כושר נפרד אליו לא תותר כניסה לאנשים אחרים. לשחקני מכבי שמחויבים בבידוד אף הוקצו מסגרות אימון באולם הספורט הממוקם במועדון הספורט, כאשר בסיום כל אימון יבוצע חיטוי באולם. עבור השחקנים אף הותאם מסלול הליכה לאולם שהינו קצר ונפרד משאר אורחי הכפר. לקבוצה אף הוקצתה מעלית נפרדת, שהשימוש בה ייעשה במרוכז ובתיאום בלבד כאשר לאחר כל שימוש יבוצע חיטוי במעלית".

במקביל הודיעו הצהובים כי 38 שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שעברו בדיקות קורונה שלשום יצאו שליליים למחלה. כזכור, במשרד הבריאות ביקשו ממנהלת הליגה שהקבוצות לא יערכו בדיקות בשל רמת האמינות של התוצאות שלהן.

טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין, שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
תנאים נוחים. ווילבקין ודורסי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

בשעות הצהריים הודיעו במנהלת הליגה כי גם יתר השחקנים הזרים שחוזרים מחו"ל יורשו להתאמן במתחמים מורשים - לא רק שחקני מכבי תל אביב: "בעקבות חזרתם של השחקנים הזרים בימים האחרונים לארץ ועל מנת לאפשר את פתיחתה של הליגה כמתוכנן ב-20 ביוני, פנה יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל לפרופסור איתמר גרוטו שאישר לשחקנים הזרים שהגיעו מחו"ל ונמצאים בבידוד מלא לצאת לאימונים במתחם מבודד וללא מגע, ולאחר האימון חזרה מלאה לבידוד, כל זאת על מנת לעמוד במתווה המשחקים אותו אישרה וועדת המנהלת לקראת חזרת הליגה לפעילות. כמו כן המנהלת תקבל אישור להוציא את הזרים החדשים מהבידוד לבדיקות רפואיות".

עוד קודם לכן, אמר יו"ר רמי כהן בתגובה: "בושה של משרד הבריאות שעובד באיפה ואיפה. אם היו ישרים והוגנים, היו מיד אחרי פונים למנהלת שיש מתווה אפשרי. לפחות הודו במשרד הבריאות מראש, שהם לא טוענים ליושר ואחידות. ומבחינת מכבי, זו בעצם הודאה שהם לא חלק מהמנהלת, שיזכרו את זה טוב במנהלת כשירצו לסדר לוח משחקים שמתאים להם או כל דבר אחר. הרי אם היו חלק, היו עושים את המהלך דרך המנהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully