וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני לא מתאמן כרגע, כי אני לא רואה סיבה להתאמן"

המאסטרו הודה שהוא מתקשה למצוא מוטיבציה בפגרת הקורונה: "נדמה לי שייקח עוד הרבה זמן עד שנחזור". ומה דעתו על משחקים ללא קהל?

צילום מסך

הגרנד סלאמים השונים בוטלו, גם הטורנירים הפחות יוקרתיים בסבב ה-ATP נדחו בשל פגרת הקורונה, ולטניסאים לא נותר אלא לחכות בסבלנות ובחוסר וודאות לגבי המשך הקריירות שלהם. אחד מהם הוא רוג'ר פדרר, שלא ממש יודע מה לעשות עם כל הזמן שהתפנה לו.

"לראשונה מאז שעברתי ניתוח ב-2016, לא ביליתי חמישה שבועות ברציפות בבית", הודה בשיחה שקיים עם שחקן העבר גוסטבו קוורטן. "האמת היא שאני לא מתאמן, כי למען האמת, אני לא רואה סיבה להתאמן כרגע. אני במצב גופני טוב וחושב שייקח עוד הרבה זמן עד שנחזור להתחרות. מבחינתי, חשוב שאנוח בינתיים. אני לא ממש מתגעגע לטניס, וכשנתקרב לחזור, אז כבר אהיה במוטיבציית שיא ואשוב להתאמן".

רוג'ר פדרר במהלך ההפסד מול דג'וקוביץ'. רויטרס
תקופה קשה. פדרר/רויטרס

גם כשטורנירי הטניס ישובו, לכולם ברור שהמשחקים עלולים להיראות אחרת לגמרי. "אני לא יכול לדמיין לשחק מול יציעים ריקים", אמר השוויצרי, "אני מקווה שזה אף פעם לא יקרה. עד כמה שאפשר להתאמן ללא קהל, לשחק ללא קהל זה סיפור אחר לגמרי. אני חושב שצריך לחכות עד שניתן יהיה לשחק לפחות עם אולמות שליש מלאים, או חצי מלאים. מבחינתי, יהיה קשה מאוד לשחק טורנירים בדלתיים סגורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully