וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בנצי מושל צפוי להיקנס, פרדי דוד מונה למנהל המקצועי בנוער

21.5.2020 / 8:11

רן בן שמעון לא אהב את צורת המשחק של המגן מול מכבי תל אביב, לאחר שירד לספסל סינן כמה דברים ויעמוד לוועדת משמעת. לא ברור האם אוואני יהיה כשיר לפתיחת העונה

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון שלח אתמול (רביעי) את בנצי מושל לחדר ההלבשה במהלך המשחק מול מכבי תל אביב ולשחקן תיערך ועדת משמעת בה הוא צפוי לקנס כספי.

בן שמעון לא אהב את צורת המשחק של המגן הימני ששיחק על הקו ליד הספסל של אשדוד בתחילת המשחק ולאחר שהעיר לו כמה פעמים, החליף אותו כעבור כחצי שעה במגן הימני הצעיר מור עדרי, שגם כבש שער נאה בנגיעה הראשונה שלו בכדור. מושל לא אהב את החילוף המוקדם וסינן כמה מילים על הספסל. בתגובה החליט המאמן לשלוח את השחקן לחדר ההלבשה ובאשדוד אומרים כי מושל יספוג על כך עונש.

הקבוצה הודיעה על מינוי של פרדי דוד למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון, תפקיד אותו מילא בשלוש השנים האחרונות בהפועל פתח תקוה.

שחקן מ.ס אשדוד, בנצי מושל. לירון מולדובן
לא שקט. בנצי מושל/לירון מולדובן

באשדוד מוטרדים מכך שהבלם טימותי אוואני עדיין לא חזר לעצמו מהפציעה ולא ברור אם יפתח את העונה בעוד פחות משבועיים. גם ניר ברדע עדיין לא כשיר. אתמול נעדר גם פיראס אבו עקל שסובל מפציעה קלה בקרסול.

בקבוצה דווקא היו מרוצים מהחלק הראשון של משחק האימון אותו הפסידו למכבי תל אביב 3:1. "עד שעשינו את כל החילופים והכנסנו את שחקני הספסל בשילוב שחקני הנוער, היינו לא פחות טובים ממכבי תל אביב", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully