וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי סיכם כמאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים

21.5.2020 / 7:58

סגירת מעגל: שוער העבר של המועדון יצורף כחלק מהשינויים במחלקות הצעירות. במועדון לא מתרגשים מפלומן, האוכל עשוי לחזור להיות מתוקצב החל מהשבוע הבא: "זה נראה לא טוב, המסר הועבר"

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

כחלק מהשינויים במחלקות הצעירות בבית"ר ירושלים, צפוי יוסי מזרחי להתמנות בקרוב באפון רשמי למאמן קבוצת הנוער, ייתכן שבנוסף לתפקידים נוספים במחלקה. מזרחי, 67, הוא אחד מהסמלים הגדולים של בית"ר ירושלים, לאחר ששימש כשוער המועדון בשנות ה-70 וה-80 וזכה עימו באליפות ובארבעה גביעים. אליפות נוספת יש למזרחי עם בית"ר כמאמן, בעונת 2007. גם את קריירת האימון שלו החל בבירה, כעוזר מאמן ב-1994.

מחלקת הנוער עוברת קיצוצים לקראת העונה הבאה כאשר המנהל המקצועי שמוליק חנין ומספר בעלי תפקידים נוספים צפויים לסיים את דרכם. מנגד, למועדון היה חשוב להחתים מאמן בעל שיעור קומה שיעמוד בראש המחלקות הצעירות. בשנים האחרונות העדיף מזרחי לרדת למחלקות הצעירות, ושימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במ. ס. אשדוד בטרם שוחרר להפועל קטמון, איתה לא הצליח בעונה שעברה לעלות לליגת העל. בשנה האחרונה המתין המאמן הוותיק להצעה טובה ומבחינתו זו תהיה סגירת מעגל מרגשת - לעבוד עם הדור הבא בבית"ר ירושלים.

יוסי מזרחי מאמן הפועל קטמון. קובי אליהו
הוא חוזר. מזרחי/קובי אליהו

כאשר גלאופילו האסלביינק ינחת ויעבור בדיקות, הוא אמור לחתום לשלוש עונות כאשר לבית"ר יהיו אחוזים בכרטיס השחקן שלו. מדובר בחלוץ זול יחסית, ששכרו לא יעבור את ה-100 אלף יורו ברוטו לעונה, ובבית"ר מאמינים כי בסכומים הללו יצליחו לשים את היד על זרים צעירים שישביחו לאורך השנים במועדון.

בנוגע לאנז' פרדי פלומן, שנזרק מהאימון אמש, במועדון כבר התרגלו להתנהלות הבעייתית ומבינים כי שחקן הכנף היה רוצה להמשיך הלאה בקיץ הקרוב. יחד עם זאת, התנהגות לא רצינית חוזרת עשויה להביא להשעיה ארוכה של השחקן.

אגב, פלומן וזרים נוספים היו מראשוני המתלוננים על כך שהופסקו חלוקת סנדביצ'ים אחרי אימונים ומשחקים, כמו גם על מספר שינויים קטנים בצל הקיצוצים. "לא מדובר בקטע כלכלי", אמרו מספר שחקנים, "זה פשוט לא נראה טוב והמסר הועבר למי שצריך. המטרה היא לא להתבכיין אלא שהרמת מקצוענות כאן לא תידרדר, אלה דברים בסיסיים". בבית"ר הבהירו כי הנושא יישקל מחדש וייתכן שכבר מהשבוע הבא האוכל יחזור להיות מתוקצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully