וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בארה"ב חוששים שטורניר סיום העונה יהיה "כמו להיות בכלא יוקרתי"

ב-MLS מתכננים טורניר באורלנדו, אלחנדרו בדויה: "זה מסוכן". אם הקורונה תשוב, עונת הסריה A ככל הנראה תוכרע בפלייאוף

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

כדורגל

* ב-MLS מתכננים לארגן טורניר באורלנדו, בהשתתפות כל הקבוצות, לאורך 8-10 שבועות. במהלך הטורניר, ייאלצו השחקנים לשהות הרחק ממשפחותיהם - מה שהכעיס לא מעט מהם. "זה מרגיש קצת מהיר מדי", טען אלחנדרו בדויה מפילדלפיה. "יהיה מסוכן עבור השחקנים להיות מבודדים. זה קצת כמו להיות בכלא יוקרתי. מבחינתי, זה לא משהו שהייתי רוצה לעשות".

* שלוש הליגות הבכירות באיטליה יוכלו להשלים את העונה שלהן עד 20 באוגוסט, כך על פי הודעת ההתאחדות האיטלקית. בעוד בסרייה A ו-B בירכו על הארכת התקופה, בסרייה C התלוננו: "לנו אין אפשרות לעשות את זה". הגביע יושלם עד 30 באוגוסט, והעונה הבאה מיועדת להיפתח ב-1 בספטמבר.

* בו בזמן, הודיעו בהתאחדות כי גם הקורונה שוב תפסיק את הליגה, עונת 2019/20 צפויה להסתיים בשלב פלייאוף קצר בהשתתפות קבוצות הצמרת וקבוצות התחתית.

* לאציו הודיעה כי תאפשר לאוהדים להיות נוכחים באולימפיקו כאשר הליגה תחודש. איך? התכנון הוא להציב תמונות של אוהדים במושבים הקבועים שלהם. "אנחנו בונים אתר שיוקדש אך ורק ליוזמה הזו", אמר איש התקשורת של לאציו. "נאפשר לכל אוהד שירצה לשלוח תמונה שתוצב בכיסא שלו".

* הליגה הצרפתית השנייה הודיעה על ביטול היורדות העונה בגלל משבר הקורונה, כך שבעונת 2020/21 היא תגדל ל-22 קבוצות. המשמעות: לה מאן ואורליאן ניצלו מירידה, פו ודנקרק עלו.

אוהדי לאציו. רויטרס
כל אחד יוכל לשלוח תמונה שלו. אוהדי לאציו/רויטרס

כדורסל

* ג'ארד דאדלי מלוס אנג'לס לייקרס, חבר בכיר בארגון השחקנים של ה-NBA, טען כי הוא משוכנע ב-90 אחוז שהליגה תחודש. אשר לקביעה לפיה לשחקנים יהיה אסור לעזוב את המתחם המבודד בו ייערכו המשחקים - ככל הנראה באורלנדו או בלאס וגאס - אמר: "נוכל לצאת. אבל אם תחזור עם קורונה, אסור יהיה לך לשחק. האחריות תהיה עלינו. יהיה קשה לעשות את זה למשך חודשיים, אבל נצטרך להקריב".

* על פי דיווח של "אס" הספרדי, 11 קבוצות היורוליג המחזיקות בהסכמים ארוכי טווח, ביניהן כמובן מכבי תל אביב, יצביעו על עתיד הליגה ביום שני הקרוב ויכריעו האם העונה תחודש או תבוטל.

עוד בוואלה!

אדריאן מריאפה מווטפורד הוא השחקן שנדבק בקורונה: "מופתע. בקושי יצאתי מהבית"

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ארד דאדלי. GettyImages
אופטימי. דאדלי/GettyImages

ענפים נוספים

* בקבוצת הפוטבול של אוהיו סטייט בונים על חזרה של עשרות אלפי אוהדים. "יש לנו אצטדיון המכיל 100 אלף מקומות", אמר מנהל המכללה, "כך שנוכל להישמע להנחיות ולשמור על בידוד חברתי". הכוונה היא לאפשר לכ-20 אלף איש להגיע למשחקים, אולי אפילו 40-50 אלף "אם הנהלים יהיו פשוטים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully