וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה של ה-NBA מתקרבת, דיסני וורלד "מוביל במירוץ לאירוח העונה"

בארה"ב טוענים שראשי הליגה מנהלים "שיחות רציניות" על חידוש העונה במתחם העצום באורלנדו, והקבוצות מעריכות: החל מהחודש הבא נתבשר על הקלות ונחזור לאימונים

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בארה"ב טוענים: אופציית חידוש עונת ה-NBA בדיסני וורלד באורלנדו נראית ריאלית מתמיד. על פי הדיווחים, המתחם הענקי בפלורידה הוא המקום המועדף לאירוח משחקי הליגה, כך טוענים שאמס שרנייה וסם אמיק מ"דה אתלטיק". לדבריהם, "מקורות ב-NBA מנהלים שיחות רציניות לחידוש הליגה, ודיסני וורלד מוביל במירוץ".

כידוע, השיטה שראשי הליגה מדברים עליה היא "עיר בועה", סגורה לחלוטין, שתאפשר לכל 30 הקבוצות (או 16 בלבד, אם העונה הרגילה תבוטל והעונה תחודש ישירות מהפלייאוף) להיות בבידוד מוחלט על מנת למנוע התפשטות והדבקה של קורונה. לליגה הוצעו מספר אפשרויות של מקומות שיוכלו לארח את המשחקים והקבוצות - כמו למשל לאס וגאס, אבל נראה כי דיסני וורלד הוא האופציה הכי רצינית.

דיסני וורלד, אורלנדו, ריק בגלל הקורונה. GettyImages
גם ככה המקום ריק. דיסני וורלד/GettyImages
דיסני וורלד, אורלנדו. GettyImages
יהיה מגניב. אם וכאשר/GettyImages

למה? לפני מספר שבועות עובד לשעבר של דיסני וורלד פרסם במאמר מפורט מדוע דווקא פארק השעשועים וסביבתו יהיו הלוקיישן המושלם לאירוח. דיסני וורלד משתרע על שטח עצום באורלנדו, ובעיקר פרטי, שניתן לסגור אותו ולמנוע כניסה של אנשים לא מורשים. מדובר למעשה בעיר לכל דבר, ומתחם שכולל מספר מלונות, עם אלפי חדרים, ויוכל לארח את הכמות הנדרשת של האנשים, כך שאפשר יהיה לפקח על ההיגיינה של השחקנים ואנשי הצוות. יש בו מספר אולמות ספורט - אולם אחד גדול שבו יוכלו להתקיים משחקים ולצלם אותם, ועוד מספר אולמות עם 12 מגרשים לאימונים.

כמו כן, יש בו את התשתיות שיאפשרו שידור משחקים בצורה נוחה, וכמובן אירוח של כלי תקשורת. הוא יוכל לספק את ה"בועה" הנדרשת, כולל מספר בתי חולים שנמצאים בסמוך. כמו כן, ל-NBA ולחברת דיסני כבר יש קשרים עסקיים קרובים, שיעזרו לעסקה להתאפשר.

עוד מדווחים זאק לואו ואדרין ווג'נורובסקי: הקבוצות בליגה מעריכות שהנהלת הליגה תפרסם ב-1 ביוני הנחיות שיאפשרו למועדונים להגביר את קצב האימונים ואישורים לחזור לסגלים מלאים יותר, בדרך לחידוש העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully