וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר מפטר את מאמן וילרבאן בשל "התנהגות פסולה"

זבזדאן מיטרוביץ' זומן לשימוע לפני פיטורים על ידי הקבוצה הצרפתית שמשחקת ביורליג. משלם מחיר על ההתפרצויות החוזרות או על המגעים עם באיירן?

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

טוני פארקר, אגדת העבר של סן אנטוניו ספרס וכיום הבעלים של וילרבאן, מתמודד כעת עם סכסוך עם מאמן הקבוצה זבזדאן מיטרוביץ' שזומן לשימוע לקראת פיטורים בגלל "התנהגות פסולה". ביום ראשון נערכה שיחת וידאו בין הצדדים, ועל פי הדיווחים המאמן המונטנגרי ככל הנראה התפרץ על מנהליו, ולא בפעם הראשונה.

מיטרוביץ' בן ה-50 מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל הזימון לשימוע הוא הצד השלישי לקראת פיטוריו על פי חוק, לאחר שננזף תחילה על ידי פארקר בעקבות התפרצויות חוזרות שלו במהלך משחקים והשבוע נערכה כאמור גם שיחת וידאו. כמו כן, לאחרונה היו דיווחים כי מיטרוביץ' בדרכו לבאיירן מינכן למרות החוזה לעונה הבאה, בעוד הוא הכחיש וטען כי הוא מחכה לקריאה לחזור לליון כדי לעבוד על העונה הבאה.

זבזדן מיטרוביץ' מאמן וילרבאן. ברני ארדוב
בגלל ההתנהגות או בגלל המגעים עם באיירן? זבזדאן מיטרוביץ'/ברני ארדוב

לפני סיום העונה בגלל התפרצות נגיף הקורונה, וילרבאן הייתה במקום השני בליגה הצרפתית עם מספר ניצחונות זהה למוליכה מונאקו ולדיז'ון. לעומת זאת, באירופה ניצחה הקבוצה רק 10 מ-28 משחקיה ביורוליג ומדורגת במקום ה-15 מתוך 18 קבוצות.

מי שצפוי להחליף את מיטרוביץ' הוא פרדריק פוטו, שסיים את דרכו בבולון ועשוי לעבוד בצוות עם טי.ג'יי פארקר, אחיו הצעיר של טוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully