וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עובר לכדורסל? חלוץ העבר רוצה להשקיע בוויאדוליד

הברזילאי שמשמש כבעלים של קבוצת הכדורגל בעיר, הסביר: "לכדורסל יש כאן מסורת גדולה וצריך להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה"

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

חלוץ העבר האגדי רונאלדו, מטובי הכדורגלנים בכל הזמנים, פנומן על זמני, שוקל להשקיע בקבוצת הכדורסל של וידאוליד ומי יודע? אולי עוד נפגוש אותו במשחקים של הפועל ירושלים, הפועל חולון וכו', אולי אפילו ביורוליג מתישהו.

"אל פנומנו" משמש כבעלים של קבוצת הכדורגל של ריאל ויאדוליד, אבל אתמול (שלישי) סיפר שהוא שוקל להיכנס כשותף גם בקבוצת הכדורסל והסביר: "כדורסל הוא ענף ספורט עם מסורת גדולה בויאדוליד וצריך להחזיר אותה לקדמת הבמה".

ויאדוליד משחקת היום בליגת המשנה בספרד, אחרי שקמה ב-2015 על חורבותיה של הקבוצה הקודמת של העיר - אחרי שזו שהתפרקה אחרי שנקלעה לחובות. פעם שיחקו בה שחקנים כוונדל אלכסיס, אנדרו קנדי, מייקל יאנג, אוסקר שמידט ואפילו ארווידאס סאבוניס ורונאלדו מקווה לשחזר את הימים ההם.

רונאלדו הבעלים של ויאדוליד עם ז'וספ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. רויטרס
משקיע. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו גם סיפר שהתכניות שלו כוללות השקעה בקבוצת קטרגל בוויאדוליד ופירט על השאיפות בנוגע לריאל ויאדוליד, שבמרכזן הגדלת הילדים הרשומים במודון מ-700 לכ-3,000.

הברזילאי הסביר את הרצון להשקיע בגילאים הצעירים: "אני לא יכול להתחרות במועדונים הגדולים ולשלם 30 מיליון יורו על שחקן כדורגל. אני גם לא מסוגל להביא שחקנים ב-10-15 מיליון יורו, אבל אני יכול לגדל כדורגלנים מצוינים וזה הפרויקט שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully