וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה נזכר במשחקו האחרון בברצלונה ומהלל את מסי: "מפתיע אותי גם היום"

הקשר פרסם סרטון שתיעד את יומו האחרון במועדון, דיבר על קסמו של הפרעוש והודה: "היינו צריכים לזכות יותר פעמים בליגת האלופות". וגם: הקבוצה שכמעט החתימה את מסי ואת גווארדיולה

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בדיוק שנתיים חלפו מאז שאנדרס אינייסטה רשם את הופעתו האחרונה בברצלונה. "לעולם לא אשכח את היום הזה", כתב הקשר המופלא בחשבון הטוויטר שלו, לצד וידאו שתיעד את שעותיו האחרונות כשחקן הקטלאנים. באחד הקטעים המרגשים ביותר בסרטון נראה אינייסטה בחדר ההלבשה, אומר: "הלוקר שלי נעול. אין שם כלום. אשאיר מאחורי רק תמונות. הגיע היום, החל ממחר משהו יפה מאוד הגיע לסיומו".

בראיון שהעניק לתקשורת הארגנטינאית, ניסה אינייסטה להסביר את סוד הקסם של ליאונל מסי. "הוא ממשיך להפתיע אותי", הודה. "אחד הדברים הכי גדולים בליאו זה שהוא ממשיך להפתיע אותך. הוא עושה את ההבדל משחק-משחק, שנה-שנה, ולא מפסיק. אפילו היום, אחרי כל כך הרבה שנים, הוא עדיין מפתיע אותי. מאז שהוא נולד ראו שהוא אחר. אפילו כשהוא שיחק איתנו בגיל 16-17 - או שיש לך את האופי הזה והביטחון בעצמך, או שיאכלו אותך".

את מסי, כמובן, לא אכלו. "לא אדבר על הטכניקה, כי היא ידועה לכולם", הוסיף אינייסטה. "ליאו תמיד רוצה לשחק, תמיד נהנה. הוא לוקח את הכל כמשחק, אבל מתנהל בצורה הכי מקצוענית שאפשר, כי זה לא פשוט להיות ליאו מסי יום אחר יום".

עוד בוואלה!

"הוא כמו הארי פוטר": הציטוטים הגדולים שנאמרו על אנדרס אינייסטה

לכתבה המלאה
אנדרס אינייסטה ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
שילוב קסום. מסי מחבק את אינייסטה במשחקו האחרון בברצלונה, היום לפני שנתיים/רויטרס

אשר לשאלה מה העמדה הטובה ביותר של מסי, טען חברו לקבוצה לשעבר: "הוא יכול לשחק איפה שהוא רוצה. הוא יהיה החלוץ הכי טוב בעולם, שחקן הכנף הכי טוב בעולם, ה-9 המדומה הכי טוב בעולם. ידעתי לאן ללכת כדי לקבל את הכדור כשהוא פרץ מאגף שמאל, והוא ידע לאן הוא צריך למסור, בעוצמה הנכונה, ברגע הנכון, וידע בדיוק לאן לרוץ. כולנו, כל השחקנים ששיחקו איתו, נהנו ממנו".

מסי, בניגוד לאינייסטה, לא זכה להניף את הגביע העולמי. "כל אחד היה רוצה להיות שם במקומי", אמר על שער הניצחון בגמר המונדיאל. "לפעמים יש הפתעות. מה שקרה לו נגד גרמניה, למשל - אם היו משחקים פעם נוספת, אולי זה היה מתנהל בצורה אחרת. זכינו יחד בארבע אליפויות אירופה, אבל עם הקבוצה שהיתה לנו, היינו צריכים לזכות יותר פעמים".

שחקן ברצלונה לאו מסי לצד מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
הפספוס הכפול של חטאפה. מסי וגווארדיולה/רויטרס

נשיא חטאפה אנחל טורס חשף בראיון ל-"מארקה" שבאופן מדהים קבוצתו הקטנה היתה קרובה להחתים את ליאונל מסי וגם את פפ גווארדיולה. טורס נזכר שבשנתו הראשונה של מסי במדי ברצלונה הוא הגיע לסיכום עם נשיא בארסה ז'ואן לאפורטה עם השאלתו של היהלום הארגנטינאי לקבוצה מפרברי מדריד, אך בסופו של דבר המאמן פרנק רייקארד סירב למהלך והוא נגנז.

בנוסף, גילה טורס שבקיץ 2008 הוא כמעט מינה את גווארדיולה למאמן חטאפה: "הייתי בשוויץ בהגרלת המשחקים של אופ"א ודיברתי שם עם צ'יקי בגיריסטיין על האפשרות שהמאמן שלנו מיכאל לאודרופ יעבור לברצלונה, ואנחנו נמנה את פפ שאימן את ברצלונה ב'. אבל בסופו של דבר לאפורטה שלא התלהב בהתחלה למנות את גווארדיולה, נתן לו את המושכות לקבוצה הבוגרת שלהם". כזכור, עונתו הראשונה של גווארדיולה על הקווים בקאמפ נואו הסתיימה עם דאבל ספרדי וזכייה בליגת האלופות, בעוד שחטאפה ניצלה מירידה בזכות הפרש שערים של שער בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully