וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א: "הכדורגל לא השתנה אחרי מלחמות עולם, והוא לא ישתנה אחרי הקורונה"

אלכסנדר צ'פרין טען בפני "גרדיאן" כי "כדורגל עם אוהדים יחזור מוקדם מאוד", הגן על השחקנים, וחשף: תיתכן תקרת שכר בעתיד

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

בווידאו: אימון יובנטוס

אף אחד לא יודע כיצד עולם הכדורגל ייראה ביום שאחרי הקורונה, אולם אם שואלים את נשיא אופ"א, דווקא לא צפויים שינויים מרחיקי לכת. "אני לא חושב שמשהו ישתנה לנצח", טען אלכסנדר צ'פרין בראיון ל"גרדיאן". "ברגע שניפטר מהווירוס הזה, הדברים יחזרו לשגרה. הכדורגל לא השתנה אחרי מלחמת העולם הראשונה או השנייה, והוא לא ישתנה בגלל וירוס. למה שהעולם לא יהיה טוב יותר אחרי הקורונה?"

כשנשאל האם הוא מוכן להמר על מיליון דולר שיורו 2020, שנדחה לקיץ 2021, אכן ייערך בשנה הבאה, השיב: "כן, אני לא יודע למה לא. הווירוס הזה לא יהיה איתנו לנצח, לדעתי זה ישתנה מוקדם משאנשים חושבים. נשמע להנחיות, אבל אני משוכנע שהכדורגל הטוב עם האוהדים יחזור מוקדם מאוד".

על הביקורות שהושמעו כנגד חלק מהשחקנים שמסרבים לקצץ במשכורות בעת משבר, אמר צ'פרין: "אני לא חושב שהשחקנים חמדנים. השוק מכתיב את המחירים ואם הייתי מקבל הצעה של 20 מיליון דולר, לא הייתי מבקש רק 200 אלף דולר. בואו נראה האם המחירים באמת יירדו בשל המשבר הזה. השחקנים מביאים הכנסות עצומות לכדורגל והם גם משלמים מיסים גבוהים, אז לא הוגן לקרוא להם תאבי בצע".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
שומר על אופטימיות. צ'פרין/רויטרס

ובכל זאת, המציאות הכלכלית צפויה להשתנות לאחר משבר הקורונה, וגם צ'פרין יודע זאת. נהלי הפייר פליי יישארו, הבהיר, אך באופ"א שוקלין גם "תקרת שכר, אם זה יהיה אפשרי. יש לנו הרבה רעיונות, אבל כרגע הפסקנו לחשוב על שינויים עתידיים. אנחנו בסך הכל מנסים להגיע לחוף מבטחים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully