וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פיירברג תנסה לשכנע את סגל להישאר. 50 אחוז קיצוץ בתקציב העונה הבאה

20.5.2020 / 8:01

ראש העיר תיפגש עם הבעלים. גם אם יישאר, התקציב יקוצץ בחצי. השחקנים מסרבים לקיצוץ של 50 אחוז, גולדשטיין התבקש להישאר מעבר ל-30 ביוני

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג תיפגש בשבוע הבא עם בעלי מכבי נתניה אייל סגל כדי לשמוע האם יש דרך להשאיר אותו במועדון במתכונת בה היה בארבע השנים האחרונות, ולא רק כממלא מקום עד אשר יימצא מחליף. סגל נחוש לעזוב, אבל הוא גם הבטיח כאשר הודיע על עזיבה לפני מספר חודשים שהוא יערוב לתקציב הקבוצה בעונה הקרובה, אם כי הבהיר שיתמוך כספית מכיסו רק במחלקת הנוער.

בשלב הזה אין אף קופץ על מכבי נתניה, כך שאם סגל ייאלץ להישאר במועדון, התקציב ייקטן בעונה הבאה בקרוב ל-50 אחוז, בהנחה שיהיה אפשר למכור מנויים ושכמות של 4,000 אוהדים תהיה ביציעים. בעונה הנוכחית התקציב עמד על קרוב ל-35 מיליון שקל והוא יקטן ל-18 מיליון שקל, אולי אפילו פחות מכך, אם הקורונה תחזור לגל שני ולא ניתן יהיה לפתוח את העונה הבאה עם קהל.

בתוך כך ממשיכים במכבי נתניה בשיחות עם השחקנים על קיצוץ של 50 אחוז לעונה הבאה, ובינתיים קיימת התנגדות גדולה לכך - בפרט מצד אלמוג כהן, רועי קהת, גיא מלמד וטים הויבאך, שלא מוכנים למספרים האלה. סגל רוצה שהמנכ"ל ניב גולדשטיין ימשיך להיות האיש שינהל את המגעים עם השחקנים גם עמוק לתוך הקיץ והוא ביקש ממנו להאריך את כהונתו גם מעבר ל-30 ביוני - התאריך עליו הצהיר שבו יעזוב את המועדון.

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל. ברני ארדוב
בינתיים אין קופצים. סגל/ברני ארדוב

סגל מאמין כי אם יש דמות ניהולית עימה השחקנים מזדהים זה גולדשטיין, שמשדר אמינות מול השחקנים. יחד עם זה, בין אם ישאר ובין אם לא, קיצוץ של 50 אחוז נשמע גבוה מאוד בעיני השחקנים ובשלב הזה השיחות תקועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully