וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיתי להתאבד מספר פעמים, ניצלתי רק בזכות מכונות החייאה"

לי הנדרי, אקס אסטון וילה ונבחרת אנגליה, חשף בתכנית טלוויזיה: "פשטתי רגל, הגעתי למצב שעיקלו לאמא שלי את הבית וזה גמר אותי"

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

בווידאו: רונאלדו חוזר להתאמן

לי הנדרי היה שחקן פרמיירליג מוכר מאוד בשנות ה-90 המאוחרות ותחילת שנות ה-2,000. הקשר שגדל ומזוהה יותר מכל עם אסטון וילה, הספיק לרשום הופעה אחת בנבחרת אנגליה ובשיא הקריירה שלו הרוויח בסביבות 30 אלף ליש"ט בשבוע. אלא שהנדרי, 43, נקלע לקשיים כלכליים אחרי סיום הקריירה ובראיון חושפני לתכנית טלוויזיה בהשתתפות כוכבי עבר נוספים כמו ויני ג'ונס ופול מרסון הוא חשף את הדיכאון העמוק אליו נקלע בעקבות פשיטת הרגל וניסיונות ההתאבדות שלו.

שחקן אסטון וילה לשעבר, לי הנדרי. GettyImages
מתמודד עם קשיים כלכליים ודיכאון קשה. לי הנדרי/GettyImages

"אני סובל מדיכאון עמוק. פשטתי את הרגל ובית שלי עוקל. עיקלו גם לאמא שלי את הבית וזה הרס אותי", סיפר הנדרי. "התעוררתי יום אחד וניסיתי להתאבד. התעוררתי רק בזכות מכונת החייאה, הגוף שלי כבה. לאחר מכן ניסיתי לעשות זאת שוב".

"לא הצלחתי לעכל את המצב שלי", הוסיף הנדרי, "עד היום, בכל יום אני נאבק. אני עדיין לוקח כדורים נגד דיכאון. אני אפילו לא רוצה לדבר על זה". בראיון שערך ל"גארדיאן" האנגלי, הנדרי חשף שהוא ניסה להתאבד "חמש או שש פעמים". הנדרי, לו יש חמישה ילדים, סיפר בגילוי לב כיצד הוא נטל כדורים והתקשה לצאת מהמיטה ולהתמודד עם העולם.

הנדרי גדל באסטון וילה ורשם במדיה 251 הופעות וכבש 27 שערים. ב-2006 הוא הושאל לסטוק ולאחר מכך נדד בקבוצות מהליגות הנמוכות עד שתלה את הנעליים ב-2014. יש לו הופעה אחת בינלאומית ו-12 הופעות במדי אנגליה הצעירה והוא נחשב לשם גדול בפרמיירליג בשיא הקריירה שלו.

לי הנדרי שחקן אסטון וילה לשעבר. GettyImages
לי הנדרי היום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully