וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ראיקוביץ' מועמד גם למילאן, יובנטוס דחתה את ברצלונה?

אקס מכבי תל אביב הוא המועמד המועדף לרשת את דונארומה שעשוי להימכר בקיץ. בארסה הציעה 72 מיליון יורו על דה ליכט וסורבה

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

* על פי "דיילי מייל", יובנטוס דחתה הצעה בגובה 72 מיליון יורו מברצלונה על מתייס דה ליכט. הבלם ההולנדי מתקשה להתאקלם בטורינו וברצלונה שחיזרה אחריו בקיץ שעבר רוצה לנצל זאת, אולם לפי שעה הגברת הזקנה נחושה להשאירו.

* על פי "טוטוספורט", פרדראג ראיקוביץ' עשוי להחליף את ג'יג'י דונארומה במילאן. דונארומה מסיים חוזה אצל הרוסונרי בקיץ 2021 ויש סבירות גבוהה שיימכר. אם זה אכן מה שיקרה, "ראיקוביץ' הוא המועמד מספר 1" מבחינת מילאן.

* על פי "מארקה", לא פחות מ-30 שחקנים מריאל מדריד וברצלונה עשויים לעבור הקיץ לקבוצות חדשות. המספר הזה כולל רשימה של שחקנים שאמורים להימכר כדי להקל על העומס הכלכלי (בראשם גארת' בייל וחאמס רודריגס בריאל מדריד ואיבן ראקיטיץ' בברצלונה), ורשימה נוספת של שחקנים שאמורים לצאת בהשאלות, רובם צעירים.

* מאבק רב משתתפות על הבלם של ורונה, מראש קומבולה. אינטר, נאפולי, לאציו וארסנל מביעות עניין רב בשחקן בן ה-20, שנולד וגדל באיטליה, אבל מייצג את נבחרת אלבניה.

* ולנסיה ובטיס רוצות להחתים את הבלם הבלגי יאן ורטונגן, שיסיים את חוזהו בטוטנהאם בסוף העונה. בימים האחרונים השחקן בן ה-33 הוזכר גם כמועמד לאינטר.

* ולנסיה גם חושקת בקשר אינטר ונבחרת אורוגוואי, מתיאס וסינו. המחיר של השחקן בן ה-28 אמור לנוע סביב 30 מיליון יורו, אחרי שאינטר קנתה אותו ב-24 מיליון מפיורנטינה לפני שלוש שנים.

יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. רויטרס
בדרך לספרד? ורטונגן/רויטרס

* התקשורת הבלגית מפרסמת שארסנל, וולבס וניוקאסל עוקבות בעניין אחר חלוץ קלאב ברוז', עמנואל דניס. הניגרי בן ה-22 כבש העונה 9 שערים בכל המסגרות, כולל צמד נגד ריאל מדריד ב-2:2 המפתיע בליגת האלופות.

* אינטר נוטה לממש את אופציית הרכישה של ויקטור מוזס מצ'לסי, שעומדת על 12 מיליון יורו. הניגרי בן ה-29 הגיע למילאנו בינואר והספיק ללבוש את מדי הנראזורי שבע פעמים בכל המסגרות לפני שהכדורגל באירופה הופסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully