וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן הביסה 1:4 את ורדר ברמן והתקרבה ללייפציג

מחזור הקאמבק של הבונדסליגה הושלם עם תצוגה מרשימה של המדורגת חמישית. קאי האברץ שוב הצטיין עם צמד, ברמן תרד אחרי 39 שנה?

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת

באייר לברקוזן צימקה הערב (שני) את הפער מר.ב. לייפציג בקרב על המקום הרביעי לנקודה בלבד, אחרי שהביסה בחוץ 1:4 את ורדר ברמן במשחק שנעל את המחזור ה-26 בבונדסליגה - מחזור החזרה אחרי משבר הקורונה. היה זה ניצחון חמישי בששת מחזורי הליגה האחרונים עבור הקבוצה של פטר בוס, בעוד הירוקים נותרו במקום הלפני אחרון ובמרחק חמש נקודות מהמקום המוליך למבחנים.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
התקשו להתאפק וגם התחבקו. שחקני באייר לברקוזן חוגגים/רויטרס

את הניצחון שלה השיגה לברקוזן קודם כל בזכות שלוש נגיחות, כשזו הפעם הראשונה מאז מאי 2006 (נגד הרטה ברלין) שהיא כובשת שלושה שערים בראש. אז היו אלה קרסטן ראמלוב, דימיטאר ברבאטוב וז'ואן, והפעם קאי האברץ ומיטשל וייזר. האברץ, שהוזכר לאחרונה כמועמד לברצלונה ונמצא בתקופה פנטסטית, נגח פנימה בדקה ה-28 אחרי מהלך נהדר של מוסא דיאבי בצד ימין. הצ'כי תאו גברה סלאסי השווה אחרי שתי דקות בעזרת כדור קרן של לאונרדו ביטנקורט, אבל בדקה ה-33 האברץ השלים צמד אחרי כדור חופשי של קרם דמירבאי והעלה את מאזנו רק ב-2020 לתשעה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות (יותר מכל שחקן בונדסליגה אחר). אגב, גם בעונה שעברה כבש האברץ צמד בברמן, ואז קבוצתו ניצחה 2:6.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן כובש בנגיחה. רויטרס
ממשיך את 2020 הפנטסטית שלו. קאי האברץ נוגח לרשת/רויטרס

לברקוזן ניסתה להתקרב לכמות הזו במחצית השנייה, אבל הוסיפה רק עוד שני שערים. דיאבי הפעלתן עבר שמאלה ובישל בדקה ה-61 למגן הימני וייזר שנגח מקרוב אל הרשת, והחגיגה של לברקוזן הושלמה בדקה ה-78, הפעם ברגל. המחליף קארים בלארבי הכניס כדור עומק חכם לדמירבאי, שאחרי הבישול הוסיף לעצמו שער. ברמן עם שישה הפסדים ונקודה אחת אומללה בשבעת המחזורים האחרונים. האם היא תרד אחרי 39 שנים רצופות בבונדסליגה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully