וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס סונג: "ידעתי שלא אשחק בברצלונה, אבל רק רציתי להיות מיליונר"

הקשר הקמרוני לא עשה שירות טוב לתדמית הכדורגלנים בזמן הקורונה: "בזבזתי על קניות ובילויים, חסכתי אולי 100 אלף ליש"ט"

מתוך הטוויטר של ברצלונה

במהלך משבר הקורונה דובר רבות על השכר הגבוה שמרוויחים כדורגלנים ועל המשאים ומתנים העיקשים שלהם על קיצוצים בשכר - חרף העובדה שהם מרוויחים הון. ריאיון שהעניק אלכס סונג לתקשורת האנגלית בוודאי לא עזר לתדמית המעורערת של שחקני הכדורגל.

הקמרוני סיפר: "כשהייתי בארסנל חתמתי על חוזה מקצועני ראשון במסגרתו הרווחתי 15 אלף ליש"ט בשבוע. כל כך התרגשתי... הגעתי לאימון וראיתי את תיירי הנרי עם הרכב שלו... חשבתי לעצמי שאני צריך רכב דומה ולא משנה כמה הוא עלה. הייתי כדורגלן וזה היה פשוט, הלכתי לסוכנות, חתמתי על כמה ניירות וקיבלתי את המכונית. אחרי חודשיים הבנתי שהכסף נוזל לי בין האצבעות, אז חזרתי לסוכנות וביקשתי טויוטה.

סונג שיחק בארסנל מ-2005 עד 2012 ובחוזה האחרון שלו הרוויח כ-5 מיליון ליש"ט בעונה. למרות זאת, הוא סיפר: "שיחקתי שבע שנים בארסנל, אבל אני נשבע שרק בארבע האחרונות התחלתי להרוויח - כי רק אז העלו לי את השכר באופן דרמטי. אני חושב שבשבע השנים הללו חסכתי אולי 100 אלף ליש"ט. חשבתי שאני מיליונר, אבל זו לא הייתה המציאות. ביליתי כל הזמן בקניות בקניונים, בלילות משוגעים, טיולים לכל מיני מקומות...".

אלכס סונג, ארסנל. Victor Fraile, GettyImages
"בגיל 20 רציתי רכב כמו של תיירי הנרי". סונג/GettyImages, Victor Fraile

ב-2012 הקשר האחורי עבר לברצלונה, בה שימש כשחקן רוטציה. הוא סיפר על ההחלטה לחתום: "כשברצלונה התעניינה בי, דיברתי עם המנהל המקצועי שלה והוא אמר לי שאהיה שחקן מחליף ולא אשחק הרבה. אמרתי לו שלא אכפת לי כי ידעתי שכל מה שאני רוצה זה להיות מיליונר".

סונג סיים עם עצה: "היום אני אומר לאנשים צעירים שאם אתה בן 20 ונוהג בפרארי, אתה כנראה עני כי בגיל כזה עוד לא עשית כלום... אבל אדם בן 50 שנוהג בבנטלי הוא אדם שצריך לכבד".

סונג בן ה-32 שיחק לאחרונה בסיון השוויצרית, אבל שוחרר ממנה זמן קצר אחרי התפרצות משבר הקורונה, אחרי שלא הסכים לקצץ בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully