וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "שיחקנו 76 אחוז מהעונה, איך יש מי שרוצה למחוק הכל?"

מאמן ליברפול התבטא לראשונה בצורה מפורשת בנושא: "אנחנו מובילים את הטבלה וצריכים להיות אלופים. אחרת זה יהיה לא הוגן"

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אומר בפעם הראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה: "אם ליברפול לא תזכה באליפות, זה לא יהיה הוגן". המאמן הגרמני התייחס לאפשרות שעונת הפרמיירליג לא תחודש, למרות שהיום חלה התקדמות מסויימת בנושא.

"היו דיבורים על כך שאנשים רוצים פשוט למחוק את העונה הזו", אמר קלופ בכנס וידאו של אחד הפרויקטים של ההתאחדות לכדורגל של גרמניה, "אז אתה חושב לעצמך: 'מה? שיחקנו 76 אחוז מהעונה ויש מי שרוצה פשוט למחוק את הכל?'. זה משהו שאני אישית חושב שהוא לא הוגן - כאילו להגיד שהעונה הזו לא התקיימה".

אחרי 29 מחזורים, ליברפול מוליכה את טבלת הפרמיירליג עם 82 נקודות, 25 יותר מאשר מנצ'סטר סיטי שבמקום השני. האדומים היו בדרכם הבטוחה לאליפות ראשונה אחרי 30 שנה לפני שהליגות באירופה הופסקו.

המאמן הגרמני הוסיף: "אנחנו ראשונים בטבלה, ראשונים בטבלת משחקי הבית, ראשונים בטבלת משחקי החוץ. זו עונה בה אנחנו צריכים להיות אלופים. הדבר הכי חשוב הוא להתמודד עם המשבר, אבל זה לא אומר שכל השאר לא חשוב".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"אתה חושב לעצמך: 'מה?'". קלופ/רויטרס

קלופ סיכם: "יש דברים גרועים יותר בחיים מאשר לא לזכות באליפות. אנשים מתים, יש כאלו שיש להם המון צרות... דברים כאלו קורים גם ככה, אבל לא בגלל וירוס שאף אחד לא ידע עליו כלום ולא היה מוכן אליו. אי אפשר להתכונן לכל דבר, אבל צריך גם לדעת להגיב. זה החלק הכי משמעותי בחיי - לדעת להגיב לדברים להם לא ציפיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully