וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: שישה אנשי צוות בפרמיירליג התגלו כנשאי קורונה

אחד מהנדבקים הוא איאן וואן עוזר מאמן ברנלי והוא ייכנס לבידוד של שבוע. כוח המשימה של אופ"א ממליץ על פורמט מקוצר לסיום העונה החל מה-8 באוגוסט. הדרישה לבידוד באנגליה תטרפד את התוכנית? נקבע תאריך לחזרת הכדורסל בגרמניה

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

כדורגל

* לקראת חזרה אפשרית, בפרמיירליג ביצעו בדיקות קורונה ל-748 שחקנים ואנשי צוות. היום הגיעו התוצאות שבישרו על שישה אנשי צוות שהתגלו כחיוביים, אחד מהם הוא עוזר מאמן ברנלי איאן וואן. על פי ההודעה השישה משתייכים לשלושה מועדונים והם ייכנסו לבידוד של שישה ימים.

* על פי "אס", כוח המשימה של אופ"א נמצא בשלבים הסופיים של גיבוש הפורמט לסיום העונה בליגת האלופות. על פי התכנון המסתמן, משחקי רבע הגמר יחודשו ב-8 באוגוסט ולא ב-3 באוגוסט כפי שתוכנן מלכתחילה, דבר שגם נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין אישר היום כשטען ש"סיום העונה בליגות המקומיות עד סוף יוני היא לא בגדר חובה, אלא רק בגדר המלצה". במסגרת התוכנית, גם רבעי הגמר ישוחקו במתכונת של משחק נוקאאוט בודד (ולא במפגשים כפולים), והמפעל יוכרע בפיינל פור באיסטנבול.

* כריסטיאנו רונאלדו חזר היום למתחם האימונים של יובנטוס לראשונה אחרי 72 יום והתאמן עם חבריו לקבוצה. הפורטוגלי שהמריא למולדתו לטפל באימו החולה אחרי הניצחון 0:2 על אינטר ב-8 במרץ ושהה שם חודשיים סיים את תקופת הבידוד בת השבועיים לה נדרש מאז ששב לטורינו, ועבר בדיקות לפי שקיבל אישור להתאמן.

* באופ"א מוטרדים מאוד מהחלטתה של ממשלת בריטניה לא לאפשר החרגה לספורטאים מהחוק הדורש בידוד בן 14 ימים לכל מי שנכנס למדינה. לאנגליה יש עדיין שתי נציגות בליגת האלופות - מנצ'סטר סיטי שצריכה להשלים את שמינית הגמר שלה מול ריאל מדריד וצ'לסי שעדיין מחכה לגומלין מול באיירן מינכן, וחוק הבידוד יהפוך את שאיפתה של אופ"א להשלים את כל משחקי הצ'מפיונס עד אוגוסט לכמעט בלתי אפשרית.

* טרוי דיני, כוכבה של ווטפורד, הודיע שיסרב לחזור לאימוני קבוצתו שאמורים להתחדש היום לקראת שובה המתכונן של הפרמיירליג, והסביר: "יש לי תינוק בן חמישה חודשים ויש לו בעיות נשימה, אני לא רוצה להביא את הנגיף אליי הביתה. מספיק לפגוש רק אדם אחד חולה כדי להידבק. כבר איבדתי את אבא שלי, את סבא שלי, פחות או יותר את כל מי שיקר לי, כך שעבורי זה חשוב יותר מעוד כמה פאונדים בכיס".

* באיירן מינכן הודיעה שתקיים טורניר ידידות למטרות צדקה שייקרא "גביע הסולידריות האירופי" וייערך ב-2021. במסגרת הטורניר באיירן תארח את ריאל מדריד, תתארח אצל אינטר, ובנוסף הנראזורי יתארחו אצל הבלאנקוס, כשהרווחים משלושת המשחקים ייתרמו למאמצי ההחלמה של איטליה וספרד ממגיפת הקורונה.

* על פי "הסאן", הפרמיירליג תשלח "מרגלים" למתחמי האימונים של הקבוצות כדי לוודא שהן עומדות בהוראות הבטיחות הנוקשות לקראת החזרה לשגרה. הקבוצות קיבלו אישור להתאמן בקבוצות של עד חמישה שחקנים ללא מגע, אולם יש באנגליה מי שחושש שהמאמנים יפרו את ההנחיות ויעשו קיצורי דרך. לשם כך הליגה מתכוונת לנהל מעקב צמוד אחר האימונים, שמלבד אותם "מרגלים" יכלול גם היחשפות לוידאו מהאימונים ודוחות מפורטים שיועברו מדי יום.

* הבעלים של אודינזה, ג'מפאולו פוצו, מבקר את הבונדסליגה: "למרות הניסיון למתג את זה כסיפור הצלחה, הם התחילו הכי גרוע שאפשר. החזרה של הבונדסליגה היא כישלון. בששת המשחקים הראשונים בשבת היו שמונה פציעות וזו הוכחה שאם אתה לא עושה הכנה ראויה, אתה משלם מחיר גבוה".

* שחקני ראיו וייקאנו מליגת המשנה בספרד, השביתו את אימון הקבוצה אתמול במחאה על הקיצוץ בשכרם. מדובר במקרה שני בליגת המשנה בספרד, אחרי שבשבוע שעבר שחקני אלצ'ה השביתו את האימונים.

עוד בוואלה!

ברצלונה חזרה להתאמן בקבוצות של 10

לכתבה המלאה
מאטס הומלס דורטמונד מול בניטו רמאן שאלקה. רויטרס
לא כולם מתלהבים מחזרת הבונדסליגה/רויטרס

כדורסל

* אחרי שהליגה הגרמנית היתה הראשונה שחזרה לפעילות מבין הליגות הגדולות בכדורגל, גם בכדורסל הגרמנים יהיו החלוצים שיחזרו והודיעו רשמית: הליגה בגרמניה תחודש עם טורניר של שלושה שבועות שייצא לדרך ב-6 ביוני. עשר קבוצות ישתתפו בטורניר שייערך במינכן שבסיומו תוכרז האלופה.

* בזמן שראשי הכדורסל האירופי עדיין מתדיינים לגבי המשכה האפשרי של העונה, הכריז אנדראה טרינקיירי, מאמן פרטיזן בלגרד שנמצאת בפלייאוף היורוקאפ ומוליכה את הליגה האדריאטית: "הקבוצות במפעלים היבשתיים מגיעות ממדינות שונות בסיטואציות שונות, ויהיה קשה לסנכרן בין כולן. אנחנו עובדים ומחכים שמישהו יגיד לנו איך, מה, למה ואיפה לשחק. כל מה שמעניין אותי הוא לדעת מתי נוכל לחזור לפעילות, ואולי כבר עדיף שזה יקרה רק בעונה הבאה".

* באסקוניה פתחה בהליכים משמעתיים נגד סמאג' כריסטון (אקס הפועל באר שבע), שעזב לארה"ב בניגוד לעצת המועדון, לא חזר בזמן לפתיחת האימונים וכעת צפוי לספוג עונש. זוראן דראגיץ' עזב בעצמו לסלובניה כשהמצב בספרד החמיר, אבל הספיק לשוב בזמן לפתיחת האימונים ולכן לא ייענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully