וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ברצלונה חזרה להתאמן בקבוצות של 10, רונאלדו סיים את הבידוד

אין חולי קורונה אצל אלופת ספרד, כוכב יובנטוס יצטרף לאימונים בשלישי. הפרמיירליג אישרה אימונים בקבוצות קטנות, סלטיק הוכתרה בסקוטלנד

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני ריו מיאקה הפך לשליח אוכל

כדורגל

* כריסטיאנו רונאלדו סיים את תקופת הבידוד שלו ויוכל להצטרף מחר לאימוני יובנטוס.

* ברצלונה חזרה להתאמן בקבוצות של 10 שחקנים, לראשונה מאז משבר הקורונה וכחלק מהשלב השלישי בחזרה לשגרה של הכדורגל הספרדי. כל השחקנים נבדקו פעם נוספת ובמועדון אין חולי קורונה.

* באקוודור ניתן אישור לספורטאים לחזור לאימונים, אבל אירועי הספורט לא יחודשו לפחות עד חודש יולי. כאשר הכדורגל יחזור, המשתתפים בכל משחק יצטרכו לעבור בדיקות 72 שעות לפני כן.

* החזרה באנגליה מתקרבת: בדיון חירום של 20 מועדוני הפרמיירליג הוחלט לאפשר את החזרה לאימונים בקבוצות קטנות החל ממחר. הליגה תפעל לחידוש המשחקים שיהיו ללא קהל, כשהשחקנים יעברו בדיקות קורונה לפחות פעמיים בשבוע.

* אופ"א דחתה את כינוס הוועד המנהל שנקבע ל-27 במאי ובו אמורים היו להיקבע תאריכי יורו 2020. הכינוס הועבר ל-17 ביוני.

* פיפ"א הודיע כי תערוך, "ברגע שהמצב הבריאותי יאפשר זאת", משחק צדקה לגיוס כספים למאבק בנגיף הקורונה.

* כמו בצרפת, כך גם בסקוטלנד החליטו שלא לחדש את העונה. המשמעות: סלטיק, שהוליכה ב-13 הפרש על פני ריינג'רס, שוב הוכתרה כאלופה. הארטס, שסיימה במקום האחרון, ירדה לליגת המשנה.

* ארגון השחקנים באיטליה דחה את הנהלים שהציעה הממשלה - בעיקר בשל הכוונה לבודד קבוצה שלמה אם שחקן אחד יימצא חיובי בבדיקות הקורונה. ביומיים הקרובים אמורים בארץ המגף להחליט על פרוטוקול חדש, שככל הנראה יהיה דומה לאלה של גרמניה וספרד.

* מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סם אלרדייס מבין ללבם של השחקנים: "להחזיר את השחקנים לכושר יהיה החלק הקל. האתגר הגדול יהיה הצד המנטלי. אם הם מפוחדים מדי הם לא יוכלו להיות בשיאם, ויתחילו לבקר אותם. חלק מהשחקנים לא ירצו לשחק, וצריך לכבד אותם".

* אברטון הודיעה שתחזיר למנוייה את הכסף על חמשת משחקי הבית שלא יזכו לראות מהיציעים בעונת 2019/20.

* בו בזמן, אחד ממנהלי הקבוצות אמר ל"סקיי" כי שחקנים שלא יהיו מוכנים להתאמן, לא צריכים לקבל משכורת: "אם הייתם שואלים אנשים ברחוב האם הם היו מוכנים להתאמן ולשחק כדורגל ולהיבדק פעמיים בשבוע, הם היו עושים את זה בשביל 60 אלף ליש"ט. זה מאוד מכעיס".

* נשיא ההתאחדות הספרדית חאבייר טבאס אישר: הקבוצות משתי הליגות הראשונות יוכלו להתאמן החל מהיום בקבוצות של עד עשרה שחקנים.

* ארסן ונגר יודע שכדורגל ללא קהל הוא פיתרון לטווח הקצר, לא יותר: "האם זה ישרוד ככה לאורך זמן? אי אפשר לדמיין עונה שלמה ללא קהל". מנג'ר ארסנל לשעבר הוסיף ואמר: חייבים לוודא שאנחנו פועלים לפי הנהלים הרפואיים, ולא לפי אינטרסים כלכלליים".

* נשיא קליארי תומאסו ג'וליני מזהיר: "לפי הנהלים כרגע, יהיה בידוד קבוצתי במקרה של נדבק. בהתחשב בכך שיש סיכוי גבוה שדבר כזה יקרה, 80-90 אחוז שהעונה לא תסתיים עד ה-2 באוגוסט, הדדליין שאופ"א הציבה. צריך למצוא קצת היגיון בימים הקרובים".

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
בלי קהל זה פשוט לא זה. ונגר/רויטרס

ענפים נוספים

* לוס אנג'לס קליפרס פתחה את מתחם האימונים שלה לאימוני רשות.

* סבב ה-NASCAR חזר, לראשונה מאז פגרת הקורונה. במירוץ שנערך ללא צופים, ניצח קווין הארביק: "לא חשבתי שזה יהיה כל כך שונה, אבל אז ניצחתי והיה שקט לגמרי. אנחנו מתגעגעים לצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully