וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק העבר ביקש מהמחלצים להציל את בנו ונסחף בעצמו בים, חשש לחייו

שאד גספארד בן ה-39, שהיה ידוע ב-WWE כחלק מהצמד "קריים טיים" ולאחר מכן עבר לקולנוע, נסחף בגל השני לאחר שבנו ניצל. החיפושים נמשכים

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני ריו מיאקה הפך לשליח אוכל

שאד גספארד, כוכב ה-WWE לשעבר, נעלם לאחר שיצא לשחות יחד עם בנו בווניס ביץ' ביום ראשון, כך על פי דיווח של TMZ. צוותי ההצלה בלוס אנג'לס, קליפורניה, הצליחו לאתר מיד את הבן, אבל החיפושים אחרי גספארד עדיין נמשכים אחרי שהוא נקלע יחד עם קבוצה נוספת של שחיינים לסחף באוקיינוס אתמול בסביבות השעה 16:00.

צוללנים ומסוקים הצטרפו לחיפושים אחר המתאבק בן ה-39, אבל בינתיים אין כל חדש לגביו. על פי אחד מעדי הראייה, גספארד סימן למצילים שחשו אל המים להתמקד בהצלת בנו, ואז הגיע גל נוסף שככל הנראה סחף את המתאבק. מאותו רגע הוא לא נראה שוב.

עד ראייה אחר אמר ל"דיילי מייל": "ראיתי את הילד שאי אפשר היה להרגיע אותו, ואת האימא שניסתה להרגיע אותו בזרועותיה. כל האירוע היה שובר לב, פשוט שובר לב לראות אימא ובן בייאוש מוחלט".

קניצ'י האסקט, ממחלקת הכבאות וההצלה של לוס אנג'לס, תיאר ב"דיילי מייל" את האירוע: "אחד המצילים נזעק כדי להציל את האב והבן. לצערנו האב נסחף בגל נוסף, בדיוק כשהם יצאו מהגל הראשון. המציל הצליח לצאת ומשך החוצה את הילד, ואז ניסה לתפוס גם את האב, אבל לא הצליח למצוא אותו. מיד הקפצנו סירות הצלה והזעקנו את משמר החופים ועוד צוותים כדי לנסות לאתר אותו".

האימא סיליאנה גספארד, שהתחתנה עם שאד ב-2009 ומגדלת איתו ילד אחד, נשארה באתר במשך כל הלילה. שכנים סייעו לה עם מים ושמיכות, כאשר בשעות הבוקר המוקדמות גם החל לרדת גשם בווניס ביץ'.

גספארד בן ה-39, שהיה חלק מהצמד "קריים טיים" ב-WWE, שוחרר מהארגון ב-2010 ומאז עובד כשחקן קולנוע וטלוויזיה. הוא גם היה פעלולן בסרטים דוגמת הפנתר השחור. ב-2016 תפס כותרות לאחר שמנע שוד מזוין בפלורידה.

ליליאן גרסיה, אשת הקווים של WWE, צייצה: "המקרה של שאד שובר את לבי. אני מתפללת לשלומו ומתפללת עבור משפחתו. בבקשה הצטרפו אליי כי שאד הוא איש נפלא שתמיד האיר את החדר עם חיוכו האדיב. אני מקווה שהוא בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully