וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין קאסרס: "נגיף הקורונה התאהב בי, הוא היה בגופי 60 ימים"

שחקן ההגנה של פיורנטינה, שגילה ב-7 במאי כי חלה בקורונה, טען: "התסמינים הראשונים הופיעו אחרי המשחק מול אודינזה לפני כחודשיים"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן עם חזרתה לאימונים

מרטין קאסרס, שחקן ההגנה האורוגוואי של פיורנטינה ששיחק בעבר גם בברצלונה ויובנטוס, גילה כי לפני כמה ימים יצא סוף כל סוף נקי מקורונה, אחרי כחודשיים בהם היה חולה.

בשידור באינסטגרם אמר הכדורגלן בן ה-33 כי הרגיש את שחלה אחרי שפתח במשחק נגד אודינזה: "התסמינים הראשונים היו בשבוע של 8 עד 15 במרץ. בימים הבאים הרגשתי את הווירוס בתוך הריאות. נאמר לי להיות בבידוד של 20 ימים, אבל נראה היה שהווירוס הזה התאהב בי. הוא לא רצה לצאת. בלי להבין את זה, הנגיף היה בגוף שלי במשך 60 ימים. עכשיו הבדיקה הייתה שלילית, ואני מרגיש כמו אדם חדש".

שחקן נבחרת אורוגוואי, מרטין קאסרס. AP
"מרגיש כמו אדם חדש". מרטין קאסרס במדי נבחרת אורוגוואי/AP

קאסרס, שכבש העונה שער אחד ב-20 משחקים במדי פיורנטינה, הבין כי חלה בקורונה רק ב-7 במאי, לאחר שחזר יחד עם כל חבריו למתחם האימונים של המועדון מפירנצה והיה בין שלושת הנדבקים שהתגלו בבדיקות. פיורנטינה לא חשפה את השמות, אבל קאסרס עצמו הודה שהוא אחד החולים.

האורוגוואי ערך 98 הופעות במדי נבחרתו וכבש ארבעה שערים, כמו גם את אחד הפנדלים בדו-קרב נגד ארגנטינה ברבע גמר קופה אמריקה 2011, בדרך לזכייה בתואר. עם ברצלונה היה שותף קאסרס לטרבל ב-2009 ולאחר מכן זכה עם יובנטוס בשש אליפויות ושני גביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully