וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שגילה את לאוטרו מרטינס: "ליאו מסי התקשר אליו וביקש שיבוא לברצלונה"

אדריאן רובן פרננדס, נשיא האקדמיה של ראסינג קלוב: "הוא היורש הטבעי של לואיס סוארס, השילוב עם מסי יועיל גם לנבחרת ארגנטינה". ומדוע דחה כנער הצעה לעבור לריאל מדריד?

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

הולכות וגוברות ההערכות כי לאוטרו מרטינס יהיה שחקן ברצלונה בעונה הבאה. מי שחיזק את הקו הזה הוא אדריאן רובן פרננדס, נשיא האקדמיה של ראסינג קלוב ומי שלמעשה גילה את החלוץ בן ה-22 שאינטר רכשה מראסינג הארגנטינאית ב-2018 תמורת 22.7 מיליון יורו.

"ליאו מסי התקשר ללאוטרו בעצמו ואמר לו שהוא רוצה שיגיע כדי לשחק איתו בברצלונה", כך אמר פרננדס בריאיון ל"ספורט" הקטלאני. "אני חושב שהוא יצליח מאוד בברצלונה, הוא יכול להיות תחליף מצוין ללואיס סוארס. הוא היורש הטבעי. יש לו יכולות נדירות ובברצלונה הוא ימשיך את תהליך הצמיחה שלו ככדורגלן וכאדם. באופן טבעי, השילוב בין מסי ללאוטרו גם יועיל מאוד לנבחרת ארגנטינה".

לאוטרו מרטינס חוגג עם ליאונל מסי שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יעבדו על התיאום לקראת מונדיאל 2022? לאוטרו מרטינס עם ליאונל מסי במדי הנבחרת/רויטרס

פרננדס התייחס גם להגעה של לאוטרו לראסינג ואמר: "אני לא אוכל לשכוח את זה. זה היה בנובמבר 2013, במשחק אימון של ליניירס בבאהיה בלאנקה. שניים מאנשיי היו שם והתקשרו אליי: 'אדריאן, יש שחקן יוצא דופן שאנחנו חייבים להחתים'. השבתי ששנתון 97 שלנו כבר סגור ואין מקום, אבל פאביו רדאלי התעקש, סמכתי עליו והחתמתי אותו. לאוטרו הגיע בינואר 2014 וחי באקדמיה קאסה טיטה שנתיים או שלוש. הוא היה ילד מאוד חכם, ממוקד וצנוע. הוא תמיד ידע שהוא רוצה להיות מקצוען ועשה הכול כדי להשיג את המטרה. הוא לא הסיט את המבט אפילו לרגע אחד מהיעד המרכזי שלו".

עוד אישר פרננדס כי לאוטרו דחה הצעה מריאל מדריד כשהיה שחקן נוער. "זה נכון, הוא סירב כי דיברנו איתו והסברנו לו כמה חשוב לראסינג שיישאר", אמר. "אמרנו לו שהדבר הכי טוב עבורו יהיה לערוך בכורה בקבוצה הבוגרת וליהנות מקצת ניסיון בליגה הארגנטינאית הראשונה. לשמחתנו הוא הקשיב ואכן עשה את הבכורה ב-31 באוקטובר 2015, כשהיה רק בן 18. הוא החליף את לא אחר מאשר דייגו מיליטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully