וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "למה רק אצלנו העיסוק בקיצוץ משפיע על היכולת?"

18.5.2020 / 11:30

בבירת הנגב החליטו לא ללחוץ על השחקנים שמתנגדים לקיצוץ מאסיבי: "אם כל אחד יחשוב על השכר שלו, אין סיכוי שנוכל לשחק כדורגל חיובי". אחרי צדק, לויטה צפוי להיות הבא שיסכים לקצץ. ב-20:00: משחק אימון בנתניה

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: האימון של בית"ר ירושלים, יריבתה הראשונה של באר שבע בליגה

בהפועל באר שבע מרגישים שההתעסקות בחוזי השחקנים לעונה הבאה עלולה לשים מקלות בגלגלי הקבוצה בפלייאוף ובחצי גמר גביע המדינה, ולכן החליטו לא ללחוץ את השחקנים שמתנגדים לקיצוץ מאסיבי על מנת לא לשלם מחיר יקר באופן מיידי. אתמול (ראשון) הודיעה הקבוצה כי שיר צדק הסכים לקצץ כמעט מחצית משכרו ולמעשה לפרוש חוזה של עונה אחת על פני שתי עונות. אבל יש שחקנים בקבוצה שאפילו לא דיברו איתם על קיצוץ. בקבוצה מעריכים כי השחקן הישראלי הבא שיסכים להגיע לקיצוץ הוא השוער אוהד לויטה שכמו לואי טהא ואנתוני וארן היו בין אלה שכן התבקשו לקצץ.

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע עם בן שהר. קובי אליהו
"לפני שנה זה היה נשמע הכי הזוי". שיר צדק/קובי אליהו

צדק הוא ללא ספק אחד הסיפורים המורכבים של הפועל באר שבע בחמש השנים האחרונות. אחרי שהיה שותף בכיר לשתי אליפויות, הגיעה פרשת החומרים האסורים וההשעיה שספג לשמונה חודשים. לאחר מכן זה הראו לצדק את הדלת החוצה יותר מפעם אחת, אבל הוא שרד ונשאר והנה אתמול היה לשחקן הראשון בקבוצה שסוגר למעשה לשנתיים נוספות.

"נסתרות דרכי האל כמו ששיר בוודאי יודע היטב כי הוא אדם מאמין", היה מי שאמר אמש בהפועל באר שבע. "לחשוב על זה שדווקא שיר צדק הוא הראשון להישאר בהפועל באר שבע מבין כל הישראלים בחוזה חדש ומקוצץ, זה משהו שלפני שנה היה נשמע הכי הזוי". צדק הודה בשיחות עם מקורביו למאמן יוסי אבוקסיס שהיה זה אשר התעקש לקבל אותו כשחקן מן המניין לאחר שהחליף את ברק בכר.

עוד בוואלה!

חתיכת צדק: סיפור הקאמבק הלא רומנטי של שיר צדק להפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם בן ביטון. ברני ארדוב
"אין קשר בין הקיצוץ לניפוי". בן ביטון/ברני ארדוב

הערב תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי נתניה (20:00) במתקן האימונים שלה ובקבוצה מאוד מקווים לתקן את הרושם הרע שהותירו במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד. "אם כל אחד ימשיך לחשוב על הקיצוץ שלו, אין סיכוי שנוכל לשחק כדורגל חיובי", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אם שוב נראה רע, ההנהלה תצטרך לחשוב היטב מה עושים כדי להוציא את הקבוצה מהבלבול הזה". בקבוצה דווקא לא חושבים שצריך לעשות מהקטע הכספי עניין יותר גדול ממה שהוא. "משחקני מכבי נתניה לא מבקשים 50 אחוז קיצוץ לעונה הבאה? הם צריכים להיות נקיים ומשוחררים בראש ואנחנו לא?", אמרו אמש במועדון.

מהמשחק הערב יעדרו לואי טהא, אור דדיה ותומר יוספי הפצועים. בן ביטון לא ייצא עם הקבוצה ובקבוצה דיברו אמש על כך שהשחקן עבר עבירת משמעת בעטיה החליט אבוקסיס לנפות אותו מהמשחק. סוכנו של השחקן גלעד קצב טען אמש כי אין קשר בין אי זימונו למשחק לבין הטענות כי הוא מסרב לקצץ בחוזהו לשנתיים הנוספות. "הפועל באר שבע לא פנתה לבן לקצץ בשכר לשנתיים הקרובות", הבהיר קצב. "לכן אין קשר בין הדברים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully